שיתוף
תגובות
חדשות » הנהלת הדסה: הליך בוררות יתקיים בעניינו של הרופא שנחשד במתן עוגות למחבל
בלחץ ההסתדרות הרפואית
ד"ר מחאג'נה נחשד כי נכנס לחדרו של המחבל מוחמד אבו קטאיש בן ה־16, שביצע פיגוע דקירה בירושלים והביא לו צלחת קינוחים | הנהלת הדסה הודיעה כי תקיים הליך גישור
ד"ר אחמד מחאנג'ה | צילום: כאן 11

הנהלת הדסה הודיעה אתמול כי תקיים הליך בוררות חיצוני שיכריע בפרשת פיטורי דוקטור אחמד מחא'גנה. ההסתדרות הרפואית, שהתנגדה לפיטוריו של מחאג׳נה, טענה שהנהלת הדסה לא הניחה בפני ועדת המשמעת תשתית עובדתית מספקת, ולא הוכיחה את הטענות נגד הרופא. הליך הגישור ינוהל ככל הנראה על ידי השופטת בדימוס הילה גרסטל והוא צפוי להתחיל בתחילת השבוע הבא.

עוד מבחזית החדשות

כזכור, מחאג'נה הושעה מעבודתו לפני כחודש לאחר שנטען שנתן קינוחים למחבל אבו קטיש, שדקר צעיר ישראלי בגבו בירושלים, וכינה אותו "שאהיד". מחאנג'ה הכחיש את הדברים ואמר שנעשה לו עוול וכי "אני לא אוותר, אלחם על הצדק עד הסוף".

בהסתדרות הרפואית הגיבו להחלטת הדסה ואמרו "אנחנו מברכים על תהליך גישור שיחל בעניינו של ד״ר אחמד מחאג'נה. ההסתדרות הרפואית וועד הרופאים התנגדו לפיטוריו. לטעמנו בשל פערי הגרסאות והתמונה המצטיירת, גישור הוא הפתרון הנכון ביותר עבור הצדדים. אנו נותנים אמון מלא בתהליך ובמי שתוביל אותו. אנו מקווים שכל הצדדים להליך יחדלו מהודעות מזיקות לתקשורת ובכלל, וימקדו מאמצים לטובת הליך נקי, פורה ומרפא".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ממה הם פוחדים ? שיפטרו אותו. מחר הוא יחבל בזדון בטיפול רפואי ליהודי ואז מה? מי יקח אחריות על מות יהודי בידי רופא מחבל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים