שיתוף
תגובות
חדשות » הנהגת ההורים דורשים ממשרדי החינוך והאוצר: "המשיכו לסבסד צהרונים"
הנהגת ההורים הארצית שיגרה מכתב למנכ"לי משרדי החינוך והאוצר ולממונה על התקציבים, בדרישה לסבסד צהרונים לילדים המתגוררים באשכולות סוציו-אקונומיים 5-4
גן ילדים | צילום: archideaphoto, שאטרסטוק

הנהגת ההורים הארצית שיגרה מכתב דרישה לראשי משרד החינוך והאוצר להמשיך לסבסד את הצהרונים לילדים המתגוררים ביישובים המשויכים לאשכולות סוציו-אקונומיים 5-4, לפחות עד סוף שנת הלימודים. במכתב ששלחו למנכ"לית משרד החינוך דלית שטראובר, מנכ"ל האוצר רם בלניקוב ולממונה על התקציבים יוגב גרדוס, ציין יו"ר הנהגת ההורים מירום שיף כי הפסקת הסבסוד תהיה נטל כבד על תקציב המשפחות.

מדובר על סבסוד בסכומים של 50 עד 250 שקלים לילד באשכולות אלו, שהוענק על ידי הממשלה היוצאת במסגרת התוכנית הכלכלית להפחתת יוקר המחייה, שתוקצבה עד סוף שנת 2022. 

עוד מבחזית החדשות

במכתב לראשי האוצר והחינוך הדגישה הנהגת ההורים הארצית כי יוקר המחייה "פוגע אנושות בכולנו, ובפרט בהורים והילדים המתגוררים ביישובים אלו". עוד ציינו ההורים כי "הרשויות באשכולות אלו לא יוכלו לשאת בהפרשים לסבסוד הצהרונים והמשמעות המיידית היא שהורים רבים ייאלצו לוותר על שירות חיוני זה, ויישארו ללא מענה עבור ילדיהם, כשהם יוצאים לעבוד למחייתם".

"אנו מצפים מכם שלא להמתין לכניסתם של שרי הממשלה לעומק הדברים, מאחר ועתה נכנסו לתפקידם, בכדי להכריע בסוגיה חשובה זו, ולדאוג כבר עכשיו להמשך הסבסוד, כאמור, לפחות עד לסיום שנת הלימודים תשפ"ג".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים