שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המתמחים: היום נחל בהתפטרות האישית
מחאת המתמחים
היום, בשעה 13:00, יחל השלב הראשון בהתפטרות הרופאים המתמחים. מכתבי ההתפטרות האישיים יוגשו לפי מחלקות- כך שמרגע כניסת ההתפטרות לתוקף, יושבת באופן מלא המחלקות
סטאז'ר נעצר במהלך ההפגנה | צילום: באדיבות המצלם

ארגוני המתמחים מאיימים כי היום (ב') בשעה 13:00, יחל השלב הראשון בהתפטרות האישית של הרופאים המתמחים. רופאים מתמחים בכ-30 מחלקות יגישו את מכתבי ההתפטרות האישיים להנהלות ביה"ח- המשמעות: ברגע שיכנסו המכתבים לתוקף, מחלקות אלה לא יוכלו להמשיך לפעול.

בארגון הרופאים המתמחים "מרשם" מבהירים: "ככל שלא יהיה שינוי במתווה קיצור התורנויות בימים הקרובים, יוגשו מאות מכתבי התפטרות נוספים בעשרות מחלקות נוספות ברחבי ביהח בארץ"

היום, בשעה 13:00, יחל השלב הראשון בהתפטרות הרופאים המתמחים. מכתבי ההתפטרות האישיים יוגשו לפי מחלקות- כך שמרגע כניסת ההתפטרות לתוקף, תושבת באופן מלא פעילות המחלקות הרלוונטיות.

בין היתר יוגשו מכתבי התפטרות של מתמחים מ- 12 מחלקות פנימיות, 7 מחלקות נשים, 4 מחלקות ילדים, 3 מחלקות כירורגיות, 2 מלר"דים, 2 מחלקות נוירולוגיה, מחלקת פסיכיאטריה.

שמות ביה"ח יפורסמו, עם הגשת המכתבים.

יובהר כי, במידה ולא ישתנה המתווה לקיצור תורנויות, יוגשו בימים הקרובים, מכתבי התפטרות בעשרות מחלקות נוספות ברחבי ביה"ח בארץ.

ארגון הרופאים המתמחים "מרשם": "היום יוגשו להנהלות ביה"ח מכתבי התפטרות אישיים של מאות מתמחים ומתמחות. בימים האחרונים נעשה מצידנו מאמץ כנה מול השר הורוביץ ומשרד הבריאות אך לצערנו הרב, לא היתה כל התקדמות. למעשה, לאורך כל השבועות האחרונים, למעט פגישה חטופה, שר הבריאות הדיר עצמו מהמגעים איתנו. מאלצים אותנו להגיע לצעד החריג של הגשת מכתבי התפטרות אישיים, לרגע לא האמנו שנגיע ליום הקשה הזה. המחוייבות שלנו הינה למטופלים שלנו, אלה ששמים בידינו את חייהם- לא נוכל להמשיך לתת להם את הטיפול הרפואי שמגיע להם, לא נוכל להמשיך לסכן אותם ואת עצמנו בתורנויות של 26 שעות. הגיע הזמן ששר הבריאות יתעורר, בעוד 14 ימים יחלו מכתבי ההתפטרות של השלב הראשון להיכנס לתוקף.״

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים