שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המשפחות השכולות: "בואו איתנו לצמתים"
מאוכזבי ימינה
משפחות שכולות, שתמכו לפני הבחירות במפלגת ימינה קראו היום לציבור להצטרף איתן למאבק בממשלה והן ישתתפו מחר (ג') בהפגנת הצמתים נגד הממשלה בשעה 18:30 ברחבי הארץ
מודעה המזמינה להפגנה נגד הממשלה | צילום: יח"צ

משפחות שכולות, שתמכו לפני הבחירות במפלגת ימינה קראו היום לציבור להצטרף איתן למאבק בממשלה והן ישתתפו מחר (שלישי) בהפגנת הצמתים נגד הממשלה בשעה 18:30 בכל רחבי הארץ.

שי אודסר, בנו של מרדכי אודסר הי"ד  ואחיינו של שלמה אודסר הי"ד  שנרצחו בפיגוע ירי באינתיפאדה השנייה, וחבר בפורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות אמר כי: "בשנים האחרונות הבעתי תמיכה בבנט ושקד מתוך ציפייה שהם יהיו שותפים למאבק בטרור. בבחירות האחרונות בנט אף הזמין את חברי פורום בוחרים בחיים לישיבת זום, והציג לנו תוכנית ללחימה בטרור שאימצה את תכנית ההרתעה שניסחנו לגמרי".

"האמנתי שהם הימין שמימין, ושאין סיכוי שיפרו את ההבטחה הציבורית, וגם האישית, שלא ישבו עם מפלגות אנטי ציוניות ומפלגות תומכות טרור! לצערי, מיד אחרי הקמת הקואליציה הזו הבנתי לאן דרכם. הבנתי שמבחינתם זה היה הצגה, ועכשיו שהסתיימה הם סגרו בפניי את הדלת. מתבייש שבחרתי בהם".

בסוף דבריו קרא שי להצטרף אליו ואל שאר משפחות השכול: "הצטרפו אלי להפגנת הצמתים נגד הממשלה, שהתקיים מחר (ג') בשעה 18:30 בכל רחבי הארץ." קריאתן של המשפחות השכולות מגיעה על רקע גל של תומכי ימינה לשעבר, שיוצאים כנגד הממשלה וקוראים להצטרף להפגנה.

יותם זמרי, איש תקשורת שתמך בימינה לפני הבחירות אמר כי: "לפעמים היום יום גורם לך להאמין שלשבת ולכתוב בטוויטר זה מספיק, אבל זה לא, מי שמאמין שצריך להילחם במדיניות הממשלה ובהתנהלות מערכות אכיפת החוק צריך מדי פעם גם להרים את התחת מהספה.בנט גנב לנו את הקול, הוא לא יכול לגנוב לי את הזכות לצעוק נגדו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים