שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המפכ"ל: "סוגית כוח האדם במשטרה קטסטרופלית"
במהלך דיון בכנסת בנושא הפקת לקחים ממבצע שומר החומות, קרא המפכ"ל לתת משאבים נוספים למשטרה | "אם לא תשופר סוגיית השכר של השוטרים, אני לא רואה שיפור במצב"
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

המפכ"ל קובי שבתאי השתתף היום (שלישי) בישיבת הוועדה לביקורת המדינה בכנסת, שעסקה בהפקת לקחים ממבצע שומר החומות, והעיד על המצב החמור במשטרה. "אם יהיה אירוע רב זירתי בכל המדינה, לא נדע להכיל אותו", אמר. לדבריו, יש מחסור קשה בכוח אדם ו"אם לא תשופר סוגיית השכר של השוטרים, אני לא רואה שיפור במצב".

"סוגיית כוח האדם בתחנות המשטרה – קטסטרופלית. בכל התחנות אנחנו נמצאים במשבר כוח אדם" הבהיר שבתאי והוסיף כי: "במסגרת התקציב יש סכום שמוקצה לזה, מקווה שבימים הקרובים נדע יותר. אבל אנחנו לא נמצאים במצב המיטבי".

עוד מבחזית החדשות

המפכ"ל טען בוועדה, כי עבודת המשטרה נפגעה, בעקבות התחקיר על השימוש בתוכנות הריגול. "מאז אותה פרשה אומללה קשרו לנו את הידיים", הסביר שבתאי. "אם לא ייתנו לנו את הכלים האלה לא נוכל להגיב, בכדי שנוכל להיות צעד אחד קדימה בפני כל אותם אנשים".

באפריל האחרון הצהיר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי "משכורות חרפה לשוטרים לא יהיו במשמרת שלי". הוא חזר שוב על כך שהצליח להביא תוספת של 9 מיליארד שקל להקמת משמר לאומי, על אף שהתוספת הזו לא נכללה בתקציב המדינה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים