שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המפכ"ל השתתף באירוע בת המצווה של משפחת בן גביר
מזל טוב
על רקע הדיווחים על סכסכוך מתמשך בין השר המיועד למפכ"ל, הגיע האחרון לחגיגת בת המצווה של משפחת בן גביר | מפכ"ל לשעבר: "בן גביר הכניע את שבתאי"
מפכ"ל המשטרה בבת המצווה של בתו של איתמר בן גביר

במשטרה אישרו הערב (חמישי) כי למרות שבצהריים המפכ"ל קובי שבתאי לא הגיע לטקס הענקת דרגות שבו נכח השר עמר בר לב, הערב הוא הגיע לבת המצווה של בתו של השר המיועד לביטחון לאומי איתמר בן גביר. המפכ"ל הגיע לאירוע בקריית ארבע, התחבק עם בן גביר ולחץ את ידו. 

בצהריים נעדר המפכ"ל מטקס הענקת דרגות, לאחר שהשר לביטחון הפנים היוצא עמר בר לב חתם על קידום קצינים וסירב לדחות את הטקס, למרות בקשת שבתאי. המפכ"ל נימק את אי הגעתו בזימון לבדיקה רפואית, אבל גורמים בכירים במשטרה אמרו כי הסיבה לכך הייתה העימות עם בר לב. 

עוד מבחזית החדשות

מפכ"ל לשעבר אמר היום כי "מוזר והזוי שבצהריים שבתאי נעדר מהענקת דרגות לקצינים שלו ומשאיר את השר בר לב לבד, ובערב הוא מגיע לבת מצווה של השר המיועד בן גביר"  "בן גביר כבש את המשטרה והכניע את שבתאי עוד לפני שנכנס למשרד".

היעדרותו של שבתאי מהטקס בצהריים התרחשה על רקע העימות הסוער בינו לבין בר לב וזמן קצר לפני כניסתו לתפקיד של בן גביר. למרות שבן גביר דרש משבתאי להקפיא מינויים של שני קצינים בכירים, בר לב חתם על קידומם, וסירב לבקשת שבתאי לדחות את טקס קבלת הדרגות.

גורמים בכירים במשטרה אמרו כי בשיחה בין המפכ"ל לבר לב אמר שבתאי "אני לא מבין איפה הבעיה לדחות לפחות עד להחלטת היועמ"שית שתאשר אם הדבר תקין". קצינים בצמרת המשטרה גם אמרו כי במשטרה פנו לשר בר לב וביקשו להמתין לשר החדש שיחתום בעצמו על המינויים, אך לטענתם הוא סירב וחתם בכל זאת על המינויים וזאת למרות ימיו האחרונים בתפקיד. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים