שיתוף
תגובות
חדשות » המלחמה בפרוטקשן: לוחמי הגדעונים עצרו הלילה מבוקש בחברון
המבוקש, שניהל חברת "שמירה" ללא רישיון, נמלט בתחילת השבוע במהלך מעצר של תושב הנגב שחשוד גם הוא בסחיטת דמי חסות של עשרות קבלנים ובעלי עסקים
מעצר המבוקש | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה הלילה (רביעי) מבוקש בפאתי העיר דהריה שליד חברון במסגרת חקירה של היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ). המבוקש נעצר בגין גביית דמי "פרוטקשן", לוחמי יחידה 33 (הגדעונים) בלהב 433 נכנסים לדירת המסתור שבה התחבא ועוצרים אותו.

הלוחמים עצרו את המבוקש לאחר חקירה שנפתחה לפני מספר חודשים בחשד לסחיטת דמי חסות מעשרות קבלנים ובעלי עסקים וחברות בדרום הארץ על ידי בעל חברת "שמירה" מהיישוב הבדואי תראבין שבנגב. על פי החשד, החברה שבבעלותו גבתה מהם "שירותי שמירה". מעצרו של החשוד, בן 49, הוארך בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון.

עוד מבחזית החדשות

החשוד הנוסף שנעצר הלילה, ג'ומעה קאדי, נמלט ממעצר עם כניסת הבלשים למתחם והוכרז כדרוש לחקירה. מידע מודיעיני העלה שהוא נמלט לשטחי הרשות הפלסטינית, והלילה כאמור הוא נעצר בדהריה שליד חברון. מהחקירה עלה כי הוא ניהל חברת שמירה ללא רישיון והעניק את שירותי השמירה בניגוד לחוק.

החקירה נוהלה בשיתוף עם היחידה לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשרד המשפטים, שוטרי מרחב נגב, רשות המיסים, אגף האכיפה במנהל ההסדרה והאכיפה של משרד העבודה, והיא לוותה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות. העצור חשוד בביצוע עבירות סחיטה באיומים, העסקת שומר ללא רישיון שמירה, קיום משרד וארגון שירותי שמירה ללא רישיון, עיסוק כקבלן כוח אדם וקבלן שירותי ללא רישיון מאת השר, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עשיית פעולה ברכוש אסור וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. היקף העבירות מוערך בשווי כולל של כעשרות מיליוני שקלים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים