שיתוף
תגובות
חדשות » המחבל מפיגוע הדריסה: איש מנגנוני הביטחון הפלסטיניים
על פי דיווחים המחבל שביצע את הפיגוע הבית אומר הערב הוא איש מנגנוני הביטחון הפלסטיניים בן 23 | המחבל שהאיץ לעבר קבוצת אנשים נורה וחוסל על ידי כוח גבעתי
המחבל שביצע את פיגוע הירי | צילום: לפי סעיף 27א'

על פי דיווחים, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה הערב (מוצ"ש) בגוש עציון הוא מוחמד ראאוד נאיף בראדעיה, בן 23 מהכפר צוריף שבאזור חברון, איש מנגנוני הביטחון הפלסטיניים.

לאחרונה העלה המחבל סרטון וידאו שלו לפייסבוק על רקע הר הבית וכתב "ביקשנו את גן עדן ושעריו". דובר הג'יהאד האיסלאמי, טארק עז א-דין, בירך על פיגוע הדריסה בגוש עציון ואמר: "אנו מברכים על פעולת הדריסה בבית אומר. זו תגובה טבעית וראשונית על פשע הוצאתו להורג של מוחמד אל-עסיבי ולהסתערות על אל-אקצא".

עוד מבחזית החדשות

שלושה בני אדם נפצעו הערב בפיגוע דריסה בבית אומר שבאזור חברון. מצבם של הפצועים קשה ובינוני-קל. על פי דיווחים, המחבל האיץ עם רכבו לעבר קבוצת אנשים וניסה לדרוס אותם. המחבל נורה על ידי כוח גבעתי, שנטרל אותו. בדובר צה"ל מסרו כי: "התקבל דיווח על פיגוע דריסה סמוך לכפר בית אומר שבמרחב חטיבת עציון. המחבל נוטרל".

הפצוע קשה הועבר לבית החולים שערי צדק בירושלים. מבית החולים נמסר כי הוא הגיע ליחידת הטראומה בהכרה ועבר הערכה ראשונית בחדר הטראומה. לאחר שייצבו את מצבו הוא הועבר לבדיקות הדמיה ולחדר ניתוח. שני הפצועים הנוספים הועברו לבית החולים הדסה עין כרם בהכרה מלאה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים