שיתוף
תגובות
חדשות » המזרחן דר' קידר: איראן מתכננת את תסריט "יום הדין"
לטענת דר' קידר איראן מתכננת מתקפה משולבת מסוריה, עיראק, לבנון, תימן ועזה ובתוך ישראל, תוך ניצול כל הכוחות העומדים לרשותה בארצות ערב
נשק איראני | צילום: saeediex, שאטרסטוק

לטענת דר' מרדכי קידר כפי שכתב במאמר דעה באתר "מקור ראשון", מקור המוכר לו במשך שנים, גולה מהמזרח התיכון, אוהד ישראל, החי באירופה ונמצא בקשר רצוף עם אנשים באיראן ובעיראק, העביר לו את ההערכה ממדינות אלו, שאיראן מתכננת לצאת בטווח הזמן הנראה לעין למתקפה משולבת נגד ישראל שתכלול את כל הכוחות העומדים לרשותה בארצות ערב.

כידוע, לאיראן בעלות ברית רבות באזור וביניהן, חיזבאללה בלבנון, עם אלפי כטב"מים וטילים, חלקם מדייקים וסוריה עם מיליציות חמושות. עיראק עם עשרות מיליציות, חמושות בטילים וכטב"מים. החות'ים בתימן שגם ברשותם כטב"מים וטילים ארוכי טווח המגיעים לישראל. חמאס בעזה עם טילים היכולים להשבית את נתב"ג ובסיסים של חיל האויר. בנוסף למספר גדול מאוד של טילים וכטב"מים שאיראן העבירה לסוריה, המוכנים לשיגור.

עוד מבחזית החדשות

לא ברור איזה תפקיד מועידים האיראנים לפלסטינים ביו"ש. עם זאת, סביר להניח שאיראן תדחוק בחמאס וארגוני הטרור האחרים לעשות ככל יכולתם לפגוע בישראלים, בצבא, במשטרה ובאזרחים הנעים בכבישים, בנוסף למתקפות על התנחלויות ובסיסי צבא.

האיראנים מצפים גם שערביי הגליל והנגב יבצעו פעולות נגד צה"ל והמדינה כמו חסימת צירים, פגיעה בגשרים, שפיכת שמן על כבישים, חסימת צמתים, פגיעה בקווי מתח גבוה ותקיפת מקומות ישוב יהודיים. פעולות האמורות להסב נזק רב לישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. בס״ד
    נביא הזעם לך לכותל תעשה תענית ותתפלל
    לא שפוי ולא אפוי
    קצת אמונה
    וכל הקמים עלינו לרעה ילכו לאבדון
    מהרה הפר עצתם וקלקל מחשבותם
    בלי אחדות אין קיום
    בכל דור ודור קמים עלינו לחלותינו
    והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם
    ד״ר עאלק חחחחחחח

  2. הלוואי. עדיף שיצא המרצע מן השק ונוכל למוטט את האויבים מאשר הקזת הדם הרצופה והמתמשכת בחסות בגץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים