שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המועמד לראשות עיריית צפת יוסי קקון: "העיר העתיקה תהפוך למרכז עסקים משגשג"
בחירות מוניציפליות
במהלך סיור שערך בעיר העתיקה, נחשף המועמד לראשות עיריית צפת יוסי קקון, למצוקת בעלי העסקים שמאז הקורונה לא התאוששו | "יש בי אמונה להוציא את צפת לדרך חדשה"
המועמד לראשות עיריית צפת יוסי קקון בשיחה עם סוחרים מקומיים | צילום: באדיבות המצלם

המועמד לראשות עיריית צפת יוסי קקון, ממשיך במרץ בפועלו לקראת הבחירות הקרבות, והיום (שלישי) ערך סיור בסמטאות העיר העתיקה על מנת להתרשם ולשוחח עם בעלי העסקים באזור. במהלך הסיור נחשף המועמד לראשות העיר, למצוקה הגדולה אליה נקלעו בעלי העסקים, שהחלה בתקופת הקורונה והביאה לנסיגה גדולה בהכנסות, ולירידה משמעותית בפעילות השנתית השוטפת יחד עם הזנחה מתמשכת, אותה חוו בשנים האחרונות.

לדברי איש עסקים מקומי אשר נכח בסיור: "התרשמתי מאוד מהאישיות של יוסי. שיתפנו אותו במשבר שפוקד את העיר במיוחד בתקופה האחרונה, בצל יוקר המחיה שמביא לגל חסר תקדים של סגירת עסקים בכל רחבי הארץ" בנוסף ציין איש העסקים "הוא איש צנוע וחכם, שמדבר עם התושבים בגובה העיניים והוא מגיע עם רקע ניהולי ומקצועי ואנחנו סומכים עליו שידאג לאזור העסקים של העיר ולבעלי החנויות הזקוקים לסיוע".

עוד מבחזית החדשות

המועמד, שם לעצמו למטרה לפתח את העיר ולהשיב אותה למעמד של עיר מפתח בצפון, הוא רואה בעיר העתיקה נכס אסטרטגי לקידום העיר ולפריחת העסקים המקומיים. לדבריו, "יש בי את האמונה והתקווה להוציא את צפת לדרך חדשה, לעיר העתיקה יש את מלוא הפוטנציאל להפוך לאזור תיירותי פורח ולמרכז עסקים משגשג ואין סיבה שהיא לא תממש אותו. האזור הזה הוא הלב הפועם של צפת, הוא מביא לידי ביטוי את ההווי המקומי ואת האווירה ההיסטורית בה טובלת העיר כולה. הגעתי היום לעיר העתיקה, פנינת העיר המדהימה שלנו".

בפוסט ששיתף קקון בפייסבוק, הוא כתב: "פגשתי את מוטי, יחד סיירנו בסמטאות העיר, ושמענו על המצוקות של הסוחרים והתושבים במקום והבטחתי שאעשה הכול על מנת לסייע ולעזור להם לא בדיבורים – במעשים!"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים