שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » המדריך להזמנת חופשה בים המלח
המדריך לחופשה
ים המלח הוא המקום המושלם לחופשה זוגית או משפחתית. אם מתחשק לכם שקט, שלווה, מרגוע ופינוק אמיתי, תוכלו לנפוש באחד מהמלונות המובילים באזור זה וליהנות משקט
מלון דניאל ים המלח | צילום: יח"צ

בדקו מספר מלונות באזור

יש לא מעט מלונות נהדרים בים המלח ורובנ הולכים לאיבוד כאשר אנו מחפשים את המלון המתאים ביותר. אנו ממליצים לבדוק מספר דברים כמו הקירבה של המלון אל החוף והאם יש לו חוף פרטי, האם יש ספא במלון ומה הטיפולים שניתן למצוא במקום וכמובן מה איכות האוכל, רמת השירות במלון ואיזה נוף נשקף מבעד למרפסת החדר.

מבחינת המלונות עצמם, אנו ממליצים על בית מלון נבו ים המלח אשר נחשב למלון מומלץ ומיוחד וגם על הרודס, מילוס ומלון לאונרדו. חשוב לבדוק היטב את המחירים של המלון ולחפש ברחבי הרשת המלצות של גולשים אשר ביקרו בו בעבר, כך תדעו שמדובר במלון טוב.

תכננו את הביקור באטרקציות מבעוד מועד

כאשר מזמינים חופשה בים המלח, חשוב לזכור כי באזור זה יש לא מעט אטרקציות מעניינות שבהם שווה לבקר: שמורת הטבע של עין גדי, הגן הבוטני של עין עדי, חופי עין בוקק, עינות צוקים, שיט בים המלח (כולל טיולי זריחה מיוחדים) טיולי טרקטורונים וריינג'רים ועוד.

את חלק מהאטרקציות תצטרכו להזמין מראש על מנת לוודא שאכן יש מקום ובשאר המקומות תוכלו לבקר מבלי להירשם. לכן, כדאי לתכנן את הביקור באטרקציות השונות וחשוב לבדוק היטב גם מה העלויות של כל אטרקציה כזו. דבר נוסף שיש לבדוק הוא המרחק מהמלון או מקום הלינה שלכם וזאת על מנת שתדעו כמה מרווח עליכם להשאיר מבחינת הזמנים עצמם.

הקדישו מחשבה לנושא האוכל

כאשר מתכננים חופשות בים המלח, ניתן לאכול במסעדות של המלון אך אפשר גם לצאת להתאוורר ולבלות מעט בחוץ, במסעדות השונות הנמצאות בים המלח והסביבה. באזור ים המלח יש מספר מסעדות מצוינות כמו למשל המעשנה של יואל, מסעדת מול הים, פונדק הלידו, ראנץ' האוס (קרובה למלון נבו ים המלח) וגם מסעדת ביאנקיני אשר מגישה אוכל מרוקאי וזכתה לתשבוחות רבות. 

גם כאן, ההמלצה שלנו היא להזמין מראש מקום למסעדות, בעיקר אם אתם מתכננים לבקר במסעדה מסוימת במהלך הסופ"ש. בסופי השבוע המסעדות מלאות למדי ויהיה קשה למצוא מקומות פנויים, בעיקר אם מדובר על כמות גדולה של אנשים (5 ומעלה) ובמיוחד אם תיכננתם להזמין מקום בשעות העמוסות ביותר – שעות הערב. 

לסיכום, כאשר מתכננים חופשה במלון בים המלח, חשוב להיערך מבעוד מועד ולהקדיש זמן ומחשבה לבחירת אטרקציות והרשמה לאטרקציות הרצויות, והמסעדות בדיקה של מספר מלונות מומלצים באזור וביצוע השוואת מחירים במספר אתרים שונים, כולל אתר המלונות הוטליה (לחצו כאן למעבר לאתר) אתר בוקינג ואתרים מובילים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים