שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הליכוד ביקש את רשימות עובדי המדינה שהועסקו בתקופת הממשלה הקודמת
מזכירה שעבדה בעבר עם נתניהו אך המשיכה לעבוד תחת בנט ולפיד, פוטרה מתפקידה | הערכה היא, כי זו הנחיה מלמעלה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה | צילום: חיים צח / לע"מ

אנשי ראש הממשלה בנימין נתניהו וכמה משרי הממשלה ביקשו עם כניסתם ללשכות לקבל את רשימת עובדי המדינה שהועסקו בתקופת ראשי הממשלה נפתלי בנט ויאיר לפיד במשרדי הממשלה, ושהם עדיין נמצאים תחת תקופת ניסיון, שנמשכת שנתיים מתחילת הכניסה לעבודה, כי בה קל באופן יחסי לפטר אותם ולהביא במקומם עובדים נאמנים יותר.

מדובר בעובדים שהם לא ״משרות אמון״ אלא באלו שאמורים להבטיח את ההמשכיות בחילופי ממשלות, כך שעל פניו אין כל סיבה לפטרם מתפקידם. אחת מהמזכירות של לפיד שעבדה בעבר עם נתניהו, כבר פוטרה מתפקידה. אנשי הלשכה פיטרו גם מזכירה ודוברת שעבדו בלשכת מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אך הפיטורים בוטלו והם הוחזרו לאחר.

עוד מבחזית החדשות

אנשי הלשכה, ביקשו להחליף בנוסף, שלושה מנהגי ראש הממשלה, מאחר וגם הם אינם אנשי אמון. כעת, מחפשים עבורם עבודה אחרת במשרד ראש הממשלה. גישה דומה ננקטה גם במשרדי ממשלה אחרים, ולדברי גורמים המעורים בנושא שדיברו עם ׳ynet׳ התחושה היא שמדובר בהנחיה מלמעלה לביצוע "טיהורים" של אנשים שעבדו בתקופת בנט-לפיד והחלפתם ב"אנשינו".

השרה לשעבר לימור ליבנת אמרה, במידה ויש אמת בדברים, כי "זה נורא. עד למהפך 1977, מפא"י מינתה רק בעלי פנקס אדום. להורינו לא נתנו פרנסה. האם לכך הגענו? למנות רק מי שנאמן לנתניהו? הלוואי ורק חלמתי חלום רע".

בתגובה, יוסי ג'יבלי, דוברו של שר המדע אופיר אקוניס, השיב, "תספרי את זה לעובדי המדינה שהליכוד מינה (לא משרות אמון) והממשלה הקודמת העיפה. איך אמרו בלשכות של שרי יש עתיד? 'קיבלנו הוראה להעיף את כל הליכודניקים'".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. סוף סוף הפסיקו לחזור על הטעות האיומה של מנחם בגין שבגלל ההדר הביתרי שלו השאיר את כל בעלי התפקידים הקודמים ולא פיטר אפילו שמאלן אחד ועד היום אנו סובלים משלטון הפקידים שהתחיל אז.
    סוף סוף קיבלו אומץ ושכל בליכוד ולמדו משהו מניסיון העבר הכואב מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים