שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הכנסת משדרגת טכנולוגיה: מערכת הצבעה חדשה במליאה
הכנסת סיימה שלב נוסף בהליך השדרוג הטכנולוגי במליאת הכנסת וכעת הצבעות חברי הכנסת על חוקים יוצגו באופן בולט על גבי פאנלים הממוקמים בחזית מושבם במליאה
מליאת הכנסת | צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
לקריאת הכתבה מלאה
תמכו בעיתונות החופשית במגזר ותהנו ממנוי דיגיטלי הכולל קריאת חופשית ללא הגבלה ומגוון שירותי פרימיום באתר, עם מינימום פרסומות

החל מהיום (שני) החל שלב נוסף בשדרוג הטכנולוגי של מליאת הכנסת, ומהיום יוצגו הצבעות חברי הכנסת על החוקים השונים באופן בולט על גבי הפאנלים הממוקמים בחזית מושבם במליאה. השדרוג מהווה את חלקו השני של הליך עבודה שהחל לפני מספר חודשים במשכן והסתיים אמש וכבר בהצבעות שצפויות להתקיים היום, יוכל הציבור לזהות את סוג ההצבעה של כל ח"כ על פי צבעה.

מזכיר הכנסת, עו"ד דן מרזוק אמר היום כי "הכנסת עברה שדרוגים טכנולוגיים רבים בתקופה האחרונה, המערכת בה יצביעו הח"כים החל מהיום, מתכתבת עם יתר מערכות הכנסת שעברו שיפורים ומלבד הנראות הצבעונית שלה יש גם שדרוגים רבים שמגבירים את מהירות העבודה, נגישות המידע והיכולת להציג עבור חברי הכנסת במסך האישי שלהם, פרטים שלא הוצגו בעבר".

עוד מבחזית החדשות

מליאת הכנסת | צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

מנכ"ל הכנסת גיל סגל עדכן כי ״המהלך הזה, בדומה למהלכים נוספים שביצענו בתקופה האחרונה, הוא חלק מהרצון והחתירה המתמדת של הכנסת להיות בקדמת הטכנולוגיה ומתוך מטרה להבטיח את המעטפת הטכנולוגית המיטבית לתהליך עבודת הפלרמנטר הישראלי״.

בני שיינין מנהל התפעול של חברת מל"ם בכנסת הסביר כי ״השדרוגים הטכנולוגיים שהוטמעו בחודשים האחרונים נמצאים תחת פיקוח הדוק של כל הצוותים הטכניים על מנת להגיע לדיוק מקסימאלי. מלבד השינויים החיצוניים הוטמעה במליאת הכנסת מערכת הצבעה חדשה ומהירה יותר. ביצענו עשרות ניסויי הצבעה לאורך הדרך ואנחנו מלווים את כל תהליכי ההצבעה בזמן אמת כדי שנוכל לומר בסופו של התהליך כי הוא הוטמע במאה אחוזי הצלחה".

נכנסתם לבידוד? סתם בודדים? לא נשאיר אתכם לבד

קבלו שבועיים גלישה באתר בחזית מדיה בחינם

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים