שיתוף
תגובות
חדשות » הכנות לקראת ראש השנה תשפ"ד בציון רבי נחמן מברסלב
ראש השנה תשפ"ד
עובדים בציון רבי נחמן מברסלב באומן מבצעים בחודשים האחרונים עבודות תחזוקה לקראת הגעתם של רבבות החסידים לשהות בציון בימי ראש השנה תשפ"ד
ציון רבי נחמן מברסלב באומן | צילום: ברסלב

איחוד ברסלב באומן, פועלים במרץ בציון הצדיק רבי נחמן מברסלב זיע"א באומן, ואינם חוסכים כל מאמץ כדי לדאוג לרווחת הציבור שמגיע לפקוד את ציון רבינו הקדוש, ומחזקים את "בדק הבית" כדי שהמתפללים יוכלו להתפלל ביישוב הדעת וללא הפרעות מתוך הרחבת הדעת.

עבודות תחזוקה לקראת ראש השנה | איחוד ברסלב באומן | צילום: איחוד ברסלב באומן

בשבועות האחרונים, לקראת ראש השנה הקרב ובא, הנחה יו"ר איחוד ברסלב באומן הרב נתן בן נון הי"ו את צוותי העובדים לתחזק ולחדש את הדרוש תיקון במתחמי הציון השונים ובבניין הקלויז הגדול של חסידי ברסלב באומן.

עוד מבחזית החדשות

כאמור, במהלך החודשיים האחרונים החלו עובדי איחוד ברסלב בעבודות תחזוקה שוטפות כהכנה לקראת הקיבוץ בעיר אומן סמוך לציון רבי נחמן מברסלב זיע"א, כשצוותים מתוגברים עובדים בימים אלו ללא לאות להכין את כל הדרוש לקראת הגעת המתפללים הרבים לאומן ראש השנה תשפ"ד הבעל"ט.

גבאי הציון הקדוש הרב נתן צמח הי"ו העומד בימים אלו מעל כל מערך עבודות התחזוקה בציון מספר: "איחוד ברסלב נמצאים במרתון הכנות לקראת ימי ראש השנה, אנו ממשיכים להתכונן במלוא המרץ, יש עדיין הרבה מאד מה לעשות. ההכנות והעבודות בשטח לקראת ראש השנה נמשכות כבר למעלה מחודשיים, ואנחנו משתדלים להספיק כמה שיותר, כדי שיהיה לכל אחד ואחד את יישוב הדעת הנדרש לימים הנוראים ושהכל יעבור בשקט ובשלום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים