שיתוף
תגובות
כללי » הכירו את קפסולות הקפה הכי טובות בעולם
אספרסו
אחד היתרונות של קפה קפסולות, הוא היכולת לקנות כמה טעמים ומשקאות שונים, ולהחליף ביניהם כל הזמן. עם זאת, בסופו של דבר לכולם יש קפסולה מועדפת, שהם חוזרים אליה
פולי קפה | צילום: FREEPIK

הכי טובה של לוואצה אה מיו מודו: לוואצה אספרסו פאסיונלה

כאשר מדברים על קפסולות קפה מומלצות אי אפשר שלא להזכיר את לוואצה. החברה הרשימה את כולם בשנים האחרונות, כאשר הצליחה להמציא קפסולות מתכלות שמגנות על הסביבה, וזה ממש לא הדבר היחיד שהיא עושה נכון.

לאיכות של קפסולות לוואצה אין הרבה מתחרים, ומתוך המגוון הרחב זוהי הטובה ביותר. אם אתם משתוקקים לקפה בקלייה כהה, לאספרסו בטעם עשיר, זו הקפסולה בשבילכם. זוהי תערובת חזקה עם נגיעות של קרמל ושוקולד, אבל בניגוד לקליות כהות אחרות, היא לא נורא מרה, אז היא מתאימה לכולם.

הכי טובה של אילי איפרספרסו: אילי חד זני ברזיל

כל הקפסולות של הליין הזה נפלאות, אבל הקפסולה הזו מתבלטת בקלות. זהו קפה חדש זני עם גוף בינוני, בקלייה בהירה ועם טעמים של אגוזים וקרמל מתוק. זהו אספרסו עם דרגת חמיצות מושלמת ומרקם חלק. 

הכי טובה של אי אס אי: אילי קלאסיקו בקלייה בינונית

עוברים לליין אחר של אילי, החברה שפיתחה את קפסולות הנייר (כמו תיונים) עוד בשנת 1974. האריזות הללו אורזות את כל הטעמים של קפה איטלקי משובח, ושומרות על טריות מרבית. אם אתם מחפשים אספרסו בסיסי ומלא טעמים, זו בחירה מעולה.

הכי טובה של נספרסו קלאסי: נספרסו אוריגינל מולטיפק

נספרסו היא כנראה החברה הכי מוכרת בעולם הקפסולות. המגוון שלה עצום וקשה מאוד לבחור, אז למה לא לנסות את כולן? החברה מוכרת אריזת טעימות, אשר כוללת חמישה טעמים שונים.

הכי טובה של לאור (תואמת נספרסו): לאור אספרסו סופרימו

אם הקפסולות של נספרסו יקרות לכם, ואתם מחפשים תחליף ראוי, זו התשובה שלכם. הקפסולה מתאימה בעיקר לאוהבי אספרסו חזק מאוד.

המתכלה הכי טובה (תואמת נספרסו): רייב

אם חשוב לכם לשמור על הסביבה, חשוב שתדעו כי יש קפסולות מתכלות מעולות. הקפסולות של רייב לא נופלות בטעם מנספרסו, והן מגיעות בשלוש עוצמות שונות. החזקה ביותר: קולומביה אל כרמן. הקפסולות מיוצרות מחומר שנקרא וגמט, שעשוי מחומרים טבעיים כמו דגנים וסיבים. הקפסולות 100 אחוז מתכלות, אז אפשר לזרוק אותן לפח ללא חשש.

היוקרתית הכי טובה (תואמת נספרסו): ארטיסן קופי קו

המאפיין הבולט של קפסולות ארטיסן: הן מגיעות עם שוקולדים קטנים, כל אחד מהם נועד ללוות את קלייה מסוימת. זה טאצ' נחמד מאוד, אבל מה שבאמת מרשים זה המגוון הרחב. האהובה ביותר: ג'ניוס – קפה חלק בטעמים מיוחדים, וגוף מאוד אינטנסיבי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים