שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "הכוחות לא ירפו עד שיתפסו את המחבלים"
גנץ עודכן
נתניהו: "כוחות הביטחון דולקים אחר המחבלים. לא נאפשר לטרור להרים את ראשו ונכה באויבינו בעוצמה". בנט: "מול הטרור יש להגיב ביד ברזל והמשך אחיזתנו בארץ"
תגיות: ,
בני גנץ | צילום: טל עוז / משרד הביטחון

שר הביטחון גנץ קיבל עדכון ביטחוני אודות פיגוע הירי בשומרון, כך נמסר מלשכתו. בציוץ בטוויטר כתב: "אני מאחל רפואה שלמה לפצועים בפיגוע הירי בצומת תפוח ומתפלל לשלומם. צה"ל וכוחות הביטחון לא ירפו עד שישימו ידיהם על המחבלים שביצעו את הפיגוע".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "אני שולח ברכת החלמה לפצועים בפיגוע הירי האכזרי בצומת תפוח. כוחות הביטחון דולקים אחר המחבלים ואני בטוח שישימו ידם עליהם בהקדם האפשרי. לא נאפשר לטרור להרים את ראשו ונכה באויבינו בעוצמה".

שר הבריאות יולי אדלשטיין מסר: "מדינת ישראל תשים ידה על המחבלים מהפיגוע בצומת תפוח שבשומרון. לבי עם הפצועים ומאחל להם החלמה שלמה ומהירה". שר האוצר ישראל כץ: "‏שולח איחולי החלמה לפצועים בפיגוע הקשה בצומת תפוח. לא ננוח עד שנלכוד את המחבלים בני העוולה. התשובה האמיתית למרצחים, היא חיזוקה וביסוסה של ההתישבות היהודית בא״י. נמשיך לעשות זאת במלוא התנופה".

סגן השר יואב בן צור בתגובה לפיגוע: "כוח ההרתעה נשחק. מחבלים בני עוולה מרימים ראש ומבצעים פיגועים נגד אזרחי ישראל. כוחות הביטחון חייבים להחזיר את ההרתעה ולהעניק תחושת ביטחון לאזרחים. לא גודעים טרור ברפסנות וסלחנות טרור גודעים רק בכוח וביד ברזל".

יו"ר הכנסת יריב לוין: "פיגוע הירי בצומת תפוח מזכיר לנו, גם ביום קשה זה, שהמאבק על בטחוננו אינו פוסק לרגע. אני שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים ובטוח כי צה"ל וכוחות הביטחון ישימו ידיהם במהרה על המפגעים. אנו נמשיך לחזק את אחיזתנו ביהודה ושומרון. זו התשובה הטובה ביותר לטרור".

ח"כ איתמר בן גביר חבר ועדת חוץ ובטחון של הכנסת התייחס לפיגוע לפני שעה קלה בצומת תפוח ואמר: "רק הבוקר ראינו איך שלושה חיילים מהססים לפתוח בירי מול מחבלת שמנופפת בסכין, ולאחר מכן יורים באוויר, ורק אז ברגלה. הוראות הפתיחה באש גורמות לחיילים שלנו להסס, והטרוריסטים מנצלים זאת היטב". בן גביר הוסיף: "כבר במושב הקרוב נפעל בדחיפות כדי לשנות את הוראות הפתיחה באש שנותנות לגיטימציה לטרור ולהעניק חסינות לחיילי צה"ל מפני העמדה לדין באירוע מבצעי".

ח"כ ניר ברקת: "הטרור מרים את ראשו פעמיים, בבוקר בגוש עציון וכעת בשומרון. התשובה שלנו צריכה להיות אגרוף של ברזל כלפי המחבלים וכלפי שולחיהם והמסיתים כנגד ישראל. אני מתפלל לרפואת הפצועים ומחזק את המתיישבים היקרים. אני סומך על כוחות הביטחון שישימו ידם על המחבלים וימצו איתם את הדין".

שרת התחבורה מירי רגב: "אני שולחת מכאן החלמה מהירה לפצועים מפיגוע הירי בצומת תפוח, צה"ל ערוך ומוכן לכל תרחיש וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כדי להגן על תושבי מדינת ישראל, ידו הארוכה של צה"ל תגיע גם אל המחבלים. נמשיך לחזק את יהודה ושומרון חרף ניסיונות הפיגועים הבוקר והערב. מאחלת רק ימים של שקט, שבוע טוב ובשורות טובות".

שר הביטחון לשעבר, יו״ר ימינה נפתלי בנט בתגובה לפיגוע בצומת תפוח: "מתפלל לרפואת הפצועים בפיגוע הקשה בצומת תפוח. מול הטרור יש להגיב באופן נחרץ: יד ברזל והמשך אחיזתנו בארץ ישראל״. ח"כ איילת שקד: "מחזקת את ידי כוחות הביטחון במצוד אחר המחבלים הארורים ומתפללת לרפואת הפצועים. ‏הטרור לא ירתיע אותנו, נמשיך לחיות ולצמוח בכל ארץ ישראל".

שר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ: "‏פיגוע קשה בצומת תפוח. רק הבוקר שמענו על ניסיון דקירה נוסף בצומת גוש עציון. עלינו להגיב ביד קשה לכל ניסיון לפגוע בריבונות שלנו ביהודה ושומרון. מתפלל לרפואת הפצועים".

מפלגת נעם: "קו ישר מחבר בין ההתפרעויות בירושלים בשבוע שעבר, ניסיון הדקירה הבוקר וכעת הירי בצומת תפוח. מפלגת נעם מחזקת את ידי לוחמי צה"ל, מאחלת החלמה לפצועים וקוראת לפעול ביד קשה כנגד מבצעי הפיגוע כולל הריסת בתי המחבלים ועוזריהם באופן מהיר".

ח"כ מיכל וולדיגר בתגובה לפיגוע: "הטרור ממשיך להרים את ראשו וההרתעה נשחקת. בשעה זו, מתפללת ושולחת חיבוק גדול לפצועים ומחזקת את ידי כוחות הביטחון במרדף אחר המחבלים הנאלחים".

יו"ר ‏סיעת הציונות הדתית חה"כ אורית סטרוק בטוויטר לאחר הפיגוע בצומת תפוח: "הכתובת הזו כתובה בדם על כל כבישי יו"ש. היכונו לשינוי. אם אף 1 מגוש ה"שינוי" לא יתעשת, פיגועי הרמדאן הנוכחי עלולים להיות האחרונים שבהם ממשלת ישראל כולה מגנה את המחבלים ותומכת בנפגעים. בממשלת השעטנז שתקום, חלילה, יהיו לראשונה גם קולות הפוכים. מציעה לחברי המתלבטים לקפוץ הערב לבילינסון או לאיתמר, אולי יפול להם האסימון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים