שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » היתרונות דיאטה קרניבורית לכלבים
תזונה צמחונית לכלבים
בהחלט ניתן לומר שזה יכול להיות נושא למחלוקת עבור חלק מהאנשים, אך העובדה היא שכלבים אכן יכולים לאכול רק תזונה צמחונית או טבעונית
תגיות:
food | צילום: FREEPIK

כאשר מדובר על דיאטה קרניבורית לכלבים, בהחלט ניתן לומר שזה יכול להיות נושא למחלוקת עבור חלק מהאנשים, אך העובדה היא שכלבים אכן יכולים לאכול רק תזונה צמחונית או טבעונית, אבל וזה אבל גדול, זה חייב להיעשות בזהירות מרבית. אתם חייבים לוודא שהכלבים מקבלים את התזונה המאוזנת הזאת באמצעות תזונה נכונה. אם הכלב שלכם צריך ללכת על דיאטה צמחונית זאת בחירה אישית. אם אתם לא שוקלים על הוספה של ויטמינים ומינרלים שונים אשר דרושים לארוחות שלו או אם אתם צמחוניים אתניים או טבעוניים, הסבירות היא שאתם לא רוצים לתת את הכסף שהרווחתם קשה על תעשיית הבשר. גם אלה שבכלל לא צמחוניים צריכים לשקול האם כדאי דיאטה אשר יש בה יתרונות בריאותיים וגם סביבתיים.

דגנים לכלב או לא?

יש הרבה חילוקי דעות בכל הקשור לאם הקיבה של הכלב פיתחה עם השנים את היכולת השונה של לעכל דגנים, הרבה חברות שונות עושות מניפולציות בשביל להגביר את עיכול הדגנים באמצעות בישול ארוך מאור בטמפרטורות גבוהות, וככה הן גורמות לכלב להיות מסוגל באמת לאכול כמה רבה יותר של דגנים עם כמה שפחות תופעות לוואי. היום אין שום ספק שכלבים יכולים לאכול דגנים בכמויות מתונות אבל הם לא מסוגלים לעכל אותם בצורה יעילה כמו שאר בני האדם בגלל האורך של הקיבה הקצר שלהם. אוכל שמכיל כמות מתונה של דגנים ושילוב בעזרת מקור חלבון מאוד איכותי יכול להיות מעולה בשביל הכלב. המשמעות האמיתית שיש באוכל אשר מכיל כמות גדולה של דגנים היא שהוא כמובן יהיה עשיר ומלא בפחמימות, הכלב הוא צייד אשר מסתמך בעיקר על אכילה של בשר, בגלל זה הוא יהיה  זקוק להרבה מאוד חלבון ושומן אבל לא יהיה זקוק לכמויות גדולות של פחמימות. פחמימה אשר מקורה בדגנים פשוטים כמו חיטה, יכולה לגרום לכלב לעודף משקל ובשלבים יותר מאוחרים גם לסוכרת.

לסיכום

אפשר למצוא הרבה מאוד מזונות ותוספי תזונה אצל לא מעט חברות מובילות בענף, למעט go אוכל לכלבים  במגוון רחב אשר מגיע בליווי מגוון ויטמינים ומינרלים, כגון ויטמין D, ויטמין B12. באתר תוכלו למצוא עוד מגוון של אוכל יבש לחתולים ולכלבים שלכם. לדוגמא תוכלו למצוא את שקיות של חמש עד עשר קילו של אוכל אשר מעורב בדגים שונים אשר מעניקים את החלבונים שכל כלב וחתול צריך לגוף המיוחד שלו. באתר תוכלו למצוא גם עוד מגוון ענק של פתרונות אכילה ושקיות של מזון מגוונות ומזינות לחיות המחמד שלכם. תוכלו לבחור מבין מזונות שונים לכלבים וחתולים שהם בוגרים או לכאלה שהם צעירים יותר, ואפילו תוכלו לבחור מבין המזון השונה אשר מותאם אל חיות המחמד בעלי האלרגיות השונות או בעלי רגישות מסוימת לסוג של אוכל אחר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים