שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » היועמ"שית: נתניהו "בחר לשתף פרסום כוזב"
רה"מ שיתף פרסום בטוויטר של שיחה שלכאורה נערכה בין היועמ"שית לראש להב 433 ובו היא תוהה מדוע הוא לא פתח בחקירות נגד חברי הקואליציה בהרב-מיארה: "פרסום כוזב"
ראש הממשלה בנימין נתניהו נושא דברים בועידת זבוטינסקי בירושלים | צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, תקפה הבוקר (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אחרי ששיתף אתמול בחשבון הטוויטר שלו פרסום ועל פיו היא שוחחה עם ראש להב 433, ותהתה מדוע אינו פותח בחקירות נגד חברי הקואליציה. לדברי היועמ"שית "צר לנו שראש הממשלה בחר לשתף פרסום כוזב". 

ראש הממשלה העלה אתמול לרשת החברתית טוויטר צילום מסך, של הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו מחדשות 14, המתייחס לפרסום שיחה שנערכה לכאורה, בין היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה לבין ראש להב 433. שבה עלתה השאלה מדוע אינו פותח תיקי חקירה נגד חברי הקואליציה. 

עוד מבחזית החדשות

הודעה זו מגיעה על רקע אי הזמנתה של היועמ"שית לישיבת הממשלה הראשונה שבסופה הושבעה ממשלת נתניהו השישית. לאורך על אותו יום ניסו אנשיה של גלי בהרב-מיארה לאתר היכן תתקיים הישיבה אך איש לא ענה להם בלשכת ראש הממשלה.

בליכוד הבהירו אז כי היועמ"שית לא הוזמנה מאחר ו"מדובר בישיבת ממשלה טקסית ללא החלטות ולכן משתתפים בה רק חברי הממשלה". למרות זאת, בכיר בליכוד טען כי זו "הדלפה בכוונת זדון" של היועמ"שית. לאחר הפרסומים, שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם בהרב-מיארה והזמין אותה לפגישת עבודה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים