שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » היום הבחירות לראשות מפלגת העבודה
7 מועמדים
יותר מ-37 אלף מתפקדים יוכלו להצביע היום בכ-100 קלפיות ברחבי הארץ החל מ-11:00 ועד 19:00 עבור יו"ר המפלגה. התוצאות צפויות להתפרסם עוד לפני השעה 20:00
תגיות:
מפלגת העבודה | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

לקראת הבחירות לכנסת ה-24, הבוקר (ראשון) ייפתחו הקלפיות בבחירות לראשות מפלגת העבודה בקרב כ-37 אלף חברי המפלגה. מאה קלפיות ממוחשבות יוצבו ב-70 אתרי הצבעה ברחבי הארץ, ויהיו פתוחות עד השעה 19:00. המפלגה צפויה לפרסם את התוצאות ככל הנראה עוד לפני השעה 20:00.

על קולם של 37,104 חברות וחברי המפלגה יתמודדו שבעה מועמדים: ח"כ מרב מיכאלי; המיליונר אבי שקד: יצחק טיים, יוצא אתיופיה; גיל ביילין, בנו של השר לשעבר ד"ר יוסי ביילין; דוד לנדסמן; עופר סגמן; ונאוה כץ, מהיישוב אפרת, שהכריזה שלשום על תמיכתה במיכאלי.

הבולטת שבהם היא חברת הכנסת מרב מיכאלי. מיכאלי גם הייתה זו שניהלה מאבק מול היו"ר עמיר פרץ על קיום פריימריז בקרב המתפקדים שעה שפרץ שאף לבחור את היו״ר ולהרכיב את הרשימה בוועידת המפלגה. ההערכה היא שתוצאות ההצבעה יפורסמו זמן קצר אחרי סגירתן.

כדי להתאים את הפריימריז לעידן הקורונה, אתרי ההצבעה יפעלו לפי מתכונת התו הסגול – ובכל אתר יוצב אחראי קורונה. בקלפיות יוצבו כפפות, אלכוג'ל ואמצעי מיגון מיוחדים וכל מצביע יעבור בדיקת חום ויידרש למלא הצהרת בריאות. עם זאת, במפלגה מעריכים כי חלק גדול מהמתפקדים המבוגרים יחששו להגיע להצבעה הפיזית אם לא קיבלו עדיין חיסון.

מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני: "מפלגת העבודה היא מפלגה דמוקרטית, היחידה שמקיימת בחירות מקדימות ליו"ר ולרשימה בהיקף שכזה לקראת הבחירות לכנסת ה-24. אני מאמין שהאנרגיות שיווצרו כתוצאה מהתהליך הדמוקרטי הזה,יביאו לאחר מכן למגמה שתעמיד את מפלגת העבודה על הרגליים. יש בציבור רבים שיש להם אמון בערכים של העבודה ואוהבים אותה, והפריימריז האלו יהיו הניצוץ שידליק זאת מחדש. לטווח הארוך, ניתן לבנות אלטרנטיבה פוליטית לימין רק ממפלגה אמיתית ושורשית כמפלגת העבודה, ולכן אין שום תוחלת בעוד רשימות חד פעמיות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים