שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » החמאס מגנה אך לא מאיים: "נמשיך להגן על אל-אקצא"
דובר חמאס פרסם הודעה בעקבות עליית השר לביטחון לאומי להר הבית "העם הפלסטיני ימשיך להגן על המקומות הקדושים" | השר בן גביר הגיע לראשונה להר מלווה באבטחה כבדה
יחיא סינוואר - חמאס | צילום: Anas-Mohammed, שאטרסטוק

הבוקר (שלישי) פרסם דובר ארגון חמאס חאזם קאסם, תגובה לעליית השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, להר הבית הבוקר. בהודעה נכתב כי "הפשע של השר הציוני הפשיסטי בן גביר בפלישה למסגד אל-אקצא הוא המשך של תוקפנות הכיבוש הציוני נגד המקומות הקדושים". 

עוד כתבו בחמאס "מסגד אל-אקצא היה ויישאר פלסטיני, ערבי ואיסלמי, ושום אדם פשיסטי לא יכול לשנות עובדה זו. עמנו הפלסטיני ימשיך להגן על המקומות הקדושים, על מסגד אל-אקצא ועל מאבקו לטהר אותו מטינופת הכיבוש. המערכה הזו לא תיפסק עד לנצחון הסופי של עמנו ולגירוש הכובש מכל אדמתנו".

עוד מבחזית החדשות

בחזית העממית פרסמו הודעת גינוי וכתבו "הפושע איתמר בן גביר שופך דלק על האש ומתריס נגד רצון עמנו. לא נשתוק על הפשעים האלה והמילה האחרונה תהיה של עמנו ושל זרועות ההתנגדות. ממשלת הכיבוש בהרכבה הנוכחי מזהירה מפני תוקפנות רחבה יותר נגד עמנו, ולכן עלינו להתכונן היטב ולהיות מאוחדים כדי להתמודד עם התוקפנות הזו. הקהילה הבין לאומית חייבת להתערב לפני שיהיה מאוחר מדי ולעצור את התוקפנות הזו, שעלולה להוביל לפיצוץ באזור כולו".

במשרד החוץ הפלסטיני תקפו את הביקור ואמרו "אנחנו מגנים בחריפות את הפלישה של בן גביר הקיצוני למסגד אל-אקצא ורואים בה פרובוקציה חסרת תקדים ואיום חמור. נתניהו נושא באחריות ובהשלכות לכך בזירת הסכסוך ובאזור". בתקשורת הפלסטינית דיווחו על העלייה כ"מתקפה של השר לביטחון לאומי על הר הבית".

הביקור שנערך בהפתעה, ארך 13 דקות. בן גביר מתכוון לעלות להר הבית מדי חודש. אך גם הביקורים הבאים יתקיימו ככל הנראה במתכונת כמו הביקור היום, על מנת שלא להלהיט את הרוחות בהר הבית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים