שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » החל סבב הפגישות הפוליטיות בכפר המכביה
מו"מ מואץ
מסתמן: שקד תקבל את הוועדה לבחירת שופטים, הנגב והגליל נשארים אצל ליברמן. קרב גדול של מרצ והעבודה נגד פיצול תפקיד היועמ"ש כפי שדורש סער
יאיר לפיד וגדעון סער | צילום: אתר הכנסת

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער הגיעו היום (שלישי) בצהריים לכפר המכביה לשיחות צוותי המו"מ של המפלגות. השלושה בשלב זה מנהלים שיחות בחדרים נפרדים עם צוותיהם. ח"כ איילת שקד הגיעה אף היא למקום, וח"כ וליד טאהא (רע"ם) גם הוא הצטרף יחד עם צוות מטעם מפלגתו.

ב'חדשות 12' דווח כי בכירי המפלגות מעוניינים להגיע עוד היום להסכמות על כל המחלוקות שעומדות בפניהם בדרך להקמת הממשלה. אתמול כאמור הודיעה שקד כי היא דורשת לקבל את מקומה של מרב מיכאלי בוועדה למינוי שופטים כתנאי לתמיכתה בממשלה. לפי ההתקדמות בישיבה, מסתמן כי דרישתה זו תתקבל.

עוד מסתמן כי תיק הנגב והגליל יישארו אצל ליברמן. במקביל, קרב גדול של העבודה ומרץ מתנהל נגד פיצול תפקיד היועמ"ש כפי שדורש סער. בנוסף, עדיין קיימות מחלוקות בין הסיעות לגבי מספר משרדים, שעל פי ההערכות צפויות להיפתר היום.

בתוך כך, ברע"מ אישרו כי לבקשתם של בנט ולפיד, נציגי צוות המו"מ של המפלגה הגיעו לכפר המגביה לסבב הדיונים שנערך במקום. לדברי בכיר בצוות, ההזמנה נועדה לצורך סגירות אחרונות של ההסכם עם בנט ולפיד.

צוותי המשא ומתן להקמת ממשלת השינוי ישבו לאורך הלילה ומוקדם יותר היום דווח כי נרשמה התקדמות במגעים. גורם שמעורב במשא ומתן אמר בהתייחסו להתפתחויות כי "הייתה התקדמות אבל יש עדיין קשיים. ראשי המפלגות צריכים להגיע כדי לנסות לפתור את זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים