שיתוף
תגובות
חדשות » עד פסח? המסכה תשאר איתנו עוד זמן רב
הקורונה עדיין כאן
הקורונה לא הולכת לשום מקום- ווריאנט חדש מתפשט בקצב מהיר בעולם ועושה את דרכו אלינו, מומחים: מקדם ההדבקה מזנק ומתקרב לרמה 1
תגיות: ,
נפתלי בנט עם מסכה | צילום: חיים צח / לע"מ

המסיכות כאן כדי להשאר- אחרי שתוכנת לבטל את החובה לעטיית מסיכה בפסח עם דעיכת האומיקרון, כנראה שהמסיכות ימשיכו לכסות לנו את הפה והאף גם הרבה אחרי חג החירות:

אחרי חודשים ארוכים שווריאנט האומיקרון השתולל בישראל, החלה דעיכה ניכרת ונראה היה שהקורונה כבר הופכת להיות נחלת העבר. ואולם בימים האחרונים התגלה ווריאנט חדש שמתפרץ בצורה משמעותית בשורה של מדינות במערב אירופה וגם בכמה מדינות במזרח הרחוק.

בעקבות החשש מהווריאנט החדש שיגיע גם לישראל, ראש הממשלה נפתלי בנט כינס היום דיון מיוחד עם בכירים במשרד הבריאות ומומחים למגיפות, כדי להבין את חומרתו של הנגיף.

ראש הממשלה נפתלי בנט יקיים מחר התייעצות עם שר הבריאות ניצן הורוביץ ובכירי משרדו, נוכח העלייה בשיעורי ההדבקה בקורונה במספר מקומות ברחבי העולם ובארץ.

במשרד הבריאות עוקבים אחר תחלואת הקורונה, בשל ההתפרצות המחודשת של הנגיף בכמה מדינות אירופה ובמזרח הרחוק. בשל העלייה במקדם ההדבקה גם בארץ ייתכן כי ביטול חובת עטיית המסכות שתוכנן להיכנס לפועל בשבועות הקרובים יידחה במעט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים