שיתוף
תגובות
חדשות » הזוי: פלסטיני גנב רכב עם שני ילדים קטנים בתוכו, פלסטיני אחר הציל אותם
זוג ישראלים נכנסו לחנות בכפר לובן תוך שהם משאירים שני ילדים בני 3 ו-4 במושב האחורי | פלסטיני שנכנס רכב נמלט עם הילדים | תושב אחד הכפרים הציל אותם
מעצר מחבל אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

סבא וסבתא, תושבי בית אריה יצאו לקניות סמוך לכפר שוקבא, כאשר שני נכדיהם הקטנים בני 3 ו-4 ישנו במושב האחורי. הם יצאו מהרכב, ככל הנראה כדי להעמיס את הקניות, והשאירו את המנוע פועל. גנב פלסטיני זינק לתוך הרכב ונמלט עם הילדים בתוכו. לאחר שעה נמצא הרכב עם הילדים

האירוע התרחש בכפר לובן הסמוך לבית אריה, בסביבות השעה 21:00. זוג ישראלים נכנסו לאחת החנויות בכפר, ובעת ששהו במקום נכנס הגנב לרכב שבו היו שני הילדים ונמלט מהמקום.

עוד מבחזית החדשות

כוחות משטרה וצבא פתחו בסריקות ומחסומים במטרה לאתר את הרכב. א', פלסטיני מאחד הכפרים הסמוכים, הגיע אזור ופתח במרדף אחר הרכב הגנוב. "התקשרו אליי והודיעו שמחפשים את הרכב הזה", שחזר התושב "נכנסתי מהר לכפר ותוך כמה רגעים ראיתי את הרכב. זה היה מרדף של כמה דקות. מיד עצרתי אותו ואז החזרתי את הילדים להוריהם. הם הודו לי. כל העולם היה שם. המשפחות נישקו אותי, מאוד התרגשתי".

במשטרת ישראל אמרו כי "ישראלים רבים שנכנסים לשטחי A ו-B לערוך קניות, למסחר, לתיקון רכבם וכדי לסעוד במסעדות ובתי קפה נקלעים לא פעם לאירועי תקיפה, שוד, גניבה ואיומים, ובדרך נס מחולצים מהמקום על ידי כוחות הביטחון בשלום. שימרו על ביטחונכם והימנעו מכניסה לשטחים אלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים