שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הזוי: גנב עשרות מזוזות ממשקופי דלתות בירושלים
הבוקר הוגש כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 40 שגנב עשרות מזוזות ממשקופי בתי מגורים בירושלים | מצלמות האבטחה תיעדו את מעשיו
בתי המזוזות שנמצאו | צילום: דוברות המשטרה

הבוקר (חמישי), הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים לבית המשפט כתב אישום, נגד תושב ירושלים בן 40 שנעצר לפני כמה ימים בגין גניבת מזוזות ממשקופי הבתים.

פרשיות המזוזה שנמצאו | צילום: דוברות המשטרה
אחד המשקופים ללא המזוזה | צילום: דוברות המשטרה

על פי כתב האישום, בליל יום העצמאות, הגיע הנאשם אל מספר בנייני מגורים ברחובות לינקולן, קרן היסוד ווושינגטון במרכז העיר ירושלים, ותלש מזוזות רבות ממשקופי הדלתות, תוך שהוא מסתיר אותם בכיסי מכנסיו.

עוד מבחזית החדשות

למחרת דיווחו מספר בעלי דירות מגורים על הגניבה ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה שהחלו בחקירת המקרים. בבדיקת מצלמות האבטחה נראה הנאשם בעת ביצוע המעשים. עם היוודע זהותו נעשה מאמץ לאיתורו המהיר.

ביום 30.4 אותר הנאשם בביתו ונעצר על ידי בלשי תחנת לב הבירה. בחיפוש שנערך בחדרו, נמצאו למעלה מ-100 מזוזות ובתי מזוזות, שעל פי החשד הינם הפריטים הגנובים. הנאשם הועבר לחקירת המשטרה ומעצרו הוארך. במהלך חקירתו הקורנו בפניו סרטוני מצלמת האבטחה, אך הוא טען כי החשוד שתועד אכן דומה לו, אך לא מעבר לכך.

סגן ניצב ליאור בן שלום, קצין חקירות ומודיעין תחנת לב הבירה, סיפר: "מדובר במעשי גניבה לכאורה שביצע הנאשם תוך תעוזה ופגיעה ברגשות דת מאחר ומדובר במזוזות שחלקן בעלות ערך כספי ורגשי רב. מיד עם קבלת הדיווח על כך, חלקן של התלונות אף התקבלו באופן מקוון, נפתחה חקירה בה הושקעו מרב המאמצים והאמצעים במטרה להתחקות אחר הנאשם עוד בטרם ישוב פעם נוספת לבצע את זממו. ואכן, כעבור ימים ספורים הוא אותר בביתו, שם מתחת לספה שבחדרו איתרו הבלשים מספר רב בהחלט של מזוזות נוספות שנגנבו ממקומות שונים. בסופו של דבר, היום הוגש נגדו על ידי התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה להגבלת צעדיו בתקופה הקרובה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים