שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: עובד בנתב"ג נעצר בחשד להברחת עובדים זרים
העובד "נפגש איתם בשירותים והלביש אותם בבגדי עובדים" | על פי החשד, הוא ביצע את ההברחות תוך שימוש באישורי מעבר אליהם הייתה לו גישה
מעצר עובד רשות שדות התעופה | צילום: דוברות המשטרה

יחידת הבילוש המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתב"ג במחוז מרכז, עצרה הלילה (מוצ"ש) בתום חקירה סמויה, עובד של רשות שדות התעופה וזוגתו, בחשד שהבריחו לארץ אזרחי גיאורגיה, תוך שימוש באישורי מעבר מיוחדים, הלבשתם בבגדים של עובדי רשות שדות התעופה והוצאתם ברכב "תפעולי" מהשטח האווירי אל החניה החיצונית. החשודים יובאו בהמשך היום לדיון בבית המשפט בבקשה להארכת מעצרם.

במהלך החקירה הסמויה שהתקיימה בשבועות האחרונים הצליחו החוקרים לפצח את שיטת הפעולה. מהחקירה עולה כי העובד היה מספק אישורי מעבר מיוחדים, אליהם הייתה לו גישה, לנתינים הזרים והם הולבשו בבגדים של עובדי שדה התעופה בן גוריון. לאחר מכן הם הועלו על רכב תפעולי והוצאו מהשטח האווירי אל החניה החיצונית. על פי דו"ח החקירה, החשוד "פגש אותם בשירותים לפני ביקורת הדרכונים והביא להם את את בגדי העבודה".

עוד מבחזית החדשות

מהרגע שהאזרחים הזרים היו יורדים מהמטוס, העובד היה מלווה אותם לאורך מסלול הכניסה עד לחדרי השירותים בהם חיכו להם הבגדים. לאחר שהיו מתלבשים, היה פוגש אותם והולך איתם במסלול ההפוך, היישר אל השטח האווירי, מעלה אותם על רכב תפעולי ומסיע אותם לחניה.

אתמול בשעות הערב נתפס העובד "על חם" כאשר יצא עם נתין זר משער ברוש שבשטח נתב"ג. השניים נעצרו במקום ונלקחו לחקירה. בחיפוש שביצעו החוקרים, איתרו עשרות אלפי שקלים אצל החשודים, חלק גדול מהסכום במטבע זר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים