שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: סוכלה פעילות של חוליית טרור באזור בנימין
במהלך החקירה התקבל מידע לפיו חברי החולייה רכשו כלי נשק מסוחר אמצעי לחימה באזור ג'נין | לאחר הפיגועים הפיצו נטלו אחריות מטעם "קבוצת השהיד ראאד נעסאן"
המחבלים שנעצרו | צילום: שב"כ

היום (רביעי) הותר לפרסום, כי צה"ל ושב"כ סיכלו פעילות של חוליית טרור מאזור בנימין שהייתה מעורבת במספר פיגועי ירי במרחב יישובי עמק שילה. חברי החולייה הם עבדאללה חג' מוחמד, אבראהים נעסאן, מחמד חג' מוחמד, מאג'ד נעסאן, איוב נעסאן ועבד אלכרים אבו עליה, תושבי הכפר מע'ייר שבבנימין.

החשודים נעצרו זמן קצר לאחר ביצוע הפיגועים ומחקירת שב"כ עלה כי שניים מהפיגועים, בהם בוצע ירי לעבר כוח צבאי בתורמוסעיא בחודש אפריל בוצעו על ידי עבדאללה חג' מוחמד, אברהים נעסאן ומחמד חג' מוחמד. ואילו הפיגוע השלישי בוצע על ידי מאג'ד נעסאן, איוב נעסאן ועבד אלכרים אבו עליה, בהנחייתו של עבדאללה חג' מוחמד, על מנת לנסות ולשבש את חקירתם של המעורבים בפיגועים הקודמים.

עוד מבחזית החדשות

במהלך החקירה התקבל מידע לפיו חברי החולייה רכשו כלי נשק מסוחר אמצעי לחימה באזור ג'נין, וכי עמדו בקשר עם גורמי טרור מרצועת עזה כדי לקבל מימון לפעילות הטרור. הלאחר כל אחד מהפיגועים הפיצו הודעת נטילת אחריות מטעם "קבוצת השהיד ראאד נעסאן", ובה גם תיעוד של הירי. כתבי אישום הוגשו נגד החשודים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים