שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: נלכדו המחבלים שביצעו את הפיגוע בהר חברון
בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של צה"ל ושב"כ נתפסו המחבלים מהפיגוע בהר חברון | שני הפלסטינים, קרובי משפחה מחברון הסגירו את הנשק ששימש לביצוע הפיגוע
הנשק ששימש לביצוע הפיגוע | צילום: דוברות המשטרה

צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו לפנות בוקר (שלישי) בדירת מסתור את שני הפלסטינים קרובי משפחה, תושבי חברון, שביצעו את פיגוע הירי אתמול בהר חברון, שבו נרצחה בת שבע ניגרי ז"ל.

השניים, שנעצרו ללא התנגדות על ידי לוחמי הימ"מ בתום פעילות משותפת מודיעינית ומבצעית, קשרו עצמם לביצוע הפיגוע. לאחר מעצרם הוסגר הנשק ששימש אותם בפיגוע. הם הועברו להמשך חקירת שב"כ. במערכת הביטחון בודקים אם יש גורם נוסף שסייע לשניים, ואם יש מאחוריהם ארגון טרור או שמדובר ביוזמה פרטית שלהם.

עוד מבחזית החדשות

שר הביטחון יואב גלנט בירך את כוחות הביטחון על המבצע המהיר והמדויק. "המחבלים שרצחו באכזריות את בת שבע ניגרי ז"ל יינמקו בכלא לשארית חייהם" אמר גלנט והוסיף "ננקוט בכל האמצעים כדי לחזק את הביטחון. נרדוף ונשיג את אויבנו".

מתחקור ראשוני של הפיגוע עלה כי בת שבע עלתה ל"טרמפ" עם שכן מהיישוב בית חגי, יחד עם בתה בת ה-12. על פי ההערכות, המחבלים עקבו אחר הרכב הישראלי שנסע בכביש 60. הם המתינו שהרכב יאט לקראת הכיכר הקרובה, עקפו אותו, ירו 22 קליעים ונמלטו. עוד התברר כי העמדה הצבאית הסמוכה לזירת הפיגוע הייתה מאוישת והלוחמים ששהו בה שמעו את הירי, אך לא זיהו את הפיגוע ועל כן לא השיבו אש.

באופן חריג, מי שקיבל את האחריות לפיגוע, הוא הזרוע הצבאית של הפת"ח, גדודי חללי אל-אקצא. בראש הפת"ח, עומד ראש הרשות אבו מאזן. "פעולה זו באה כתגובה טבעית על הפשעים של הכיבוש", כתבו בין היתר בהודעה שפרסמו.

ד"ר אסף אקר, מנהל היחידה לטראומה אורתופדית בבית החולים סורוקה סיפר כי אריה, שנפצע קשה בפיגוע, "סבל משברים בגפיים ומדימומים חריפים. טיפול ראשוני נעשה להצלת הגפיים שלו ולאחר מכן הפצוע הועבר למחלקה לטיפול נמרץ".

עוד מבחזית החדשות

בת שבע ניגרי ז"ל, אם לשלוש בנות בת 42 מהיישוב בית חגי, הובאה אתמול למנוחות. אחותה ספדה לה בדמעות ואמרה: "כל מקום שהגעת אליו הארת אותו, היית מדבקת באנרגיות ובשמחת החיים שלך. נישאר חזקים ונשמור על אימא, ועל הילדות המתוקות שלך".

"נישאר משפחה אחת ומאוחדת. מבטיחה לספר לנועם שלי עלייך. הקדוש ברוך הוא די בבקשה די. שישלח כוחות למשפחה והלוואי וכל אחד ייקח ממך רק תכונה אחת והעולם יהפוך למקום טוב יותר", הוסיפה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים