שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: לוחם בסיירת גבעתי, שילה אמיר נרצח בפיגוע בקדומים
הלוחם מסיירת גבעתי, תושב הקיבוץ מירב, הוקפץ לאחר על ידי איש הביטחון האזרחי | המחבל פתח באש לעבר הלוחמים ונמלט רגלית | הזרוע הצבאית של חמאס נטל אחריות
זירת האירוע בקדומים

הותר לפרסום כי לוחם צה"ל, שילה יוסף אמיר מסיירת גבעתי, נרצח היום (חמישי) בפיגוע הירי סמוך ליישוב קדומים. הוא יובא למנוחות מחר בבוקר בשעה 10:00 בהר הרצל. אמיר, בן 22, התגורר בקיבוץ מירב.

מהקיבוץ נמסר: "בצער עמוק ובתדהמה אנו מודיעים כי שילה אמיר שלנו, בן היישוב, בנם של חברינו דוד ואורלי אמיר, לוחם סיירת גבעתי, נהרג בפעילות מבצעית באיזור קדומים. מחבקים ומשתתפים באבלם הכבד של המשפחה. דוד, אורלי, רועי, אתי, שחר וישי. בית מירב משתתף בכאבכם העמוק".

עוד מבחזית החדשות

האירוע התרחש בכביש ליד קדומים. כאשר רכב זוהה כרכב חשוד על ידי איש ביטחון אזרחי (סייר) שהקפיץ את הסיור הצבאי, כאשר הגיעו הלוחמים לבדוק את הרכב החשוד, המחבל פתח באש לעברם ופצע את הלוחם – שמאוחר יותר נקבע מותו.

המחבל הצליח להימלט רגלית וכוחות מסיירת גבעתי יחד עם הסייר ניהלו אחריו מרדף עד שחיסלו אותו לאחר מספר מטרים. במקום נמצא האקדח באמצעותו ביצע את הפיגוע.

מקורות פלסטיניים מסרו הערב כי המחבל שביצע את הפיגוע בקדומים היום, הוא אחמד יאסין גידאן, איש חמאס בן 19, תושב העיירה הפלסטינית קיביא שממערב לרמאללה. על פי דיווח רשת אל-קודס המחבל ר'יטאן הוא בן דודו של המחבל מועתז חוואג'ה שביצע בחודש מרץ האחרון את פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף.

עוד מבחזית החדשות

באופן חריג, קיבלה על עצמה אחריות על הפיגוע, הזרוע הצבאית של חמאס. בהודעה הרשמית נמסר כי הפיגוע הוא "תגובה על התוקפנות בג'נין ועל קריעת הקוראן בעוריף".

בהודעה פנו מארגון החמאס לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', גם הוא תושב קדומים וכתבו: "אל-קסאם כמעט דפק בדלת שלך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים