שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: חיילת צה"ל נאלצה לנחות באיראן
דרמה בשחקים
החיילת הייתה בדרכה מאוזבקיסטן לדובאי, התקלה במטוס התרחשה מעל שמי איראן | רה"מ לפיד קיבל עדכון מיוחד בישיבת הממשלה
שדה התעופה בשיראז, איראן | צילום: Tasnim News Agency

מטוס ובו חיילת צה״ל מפיקוד צפון נחת בשבוע שעבר נחיתת חירום בשיראז. הנחיתה התבצעה בעקבות אירוע רפואי של אחד מהנוסעים. עם הנחיתה, מיהרה החיילת לדווח להוריה על האירוע החריג. ההורים יצרו קשר עם מפקדיה בצה"ל והם עדכנו את ראשי מערכת הביטחון. למרבה המזל, כעבור כ-10 שעות המטוס המריא משטח איראן והחיילת יצאה מכלל סכנה.

האירוע התרחש ביום חמישי בשבוע שעבר, בסביבות השעה 5 בבוקר. עד היום (רביעי) הוא נאסר בפרסום. החיילת בת 19 ודוברת רוסית, הייתה בביקור משפחתי באוזבקיסטן, היא הונחתה על ידי המוסד לדבר רק בשפה הרוסית. החיילת לא נחקרה ולא בודדה משאר הנוסעים. רק לאחר חזרתה לארץ, הבינה החיילת את חומרת הנחיתה באיראן ואת הדרמה שהתרחשה מאחורי הקלעים.

עם נחיתת המטוס באיראן הנוסעים הורדו ממנו ונאלצו להמתין בטרמינל כ-10 שעות. בביקורת הגבולות החיילת הגישה את הדרכון הרוסי שלה שמצוין בו כי הונפק בישראל, ובמשך שעות ארוכות היא המתינה יחד עם שאר הנוסעים, עם חשש שבכל רגע יכולים לעלות על כך שהיא ישראלית.

דובר צה"ל מסר: "המטוס נחת ביום חמישי שעבר נחיתה לא מתוכננת באיראן בשל אירוע רפואי של אחד הנוסעים, אשר הביא לשינוי בנתיב הטיסה המתוכנן. מדובר בחיילת בודדה בצה"ל שחזרה בטיסת ביניים מביקור משפחתי. המטוס והנוסעים שהו כמה שעות על הקרקע בשדה התעופה. לאחר כמה שעות המריא המטוס והמשיך ליעדו ללא חריגים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לא מצליח להבין, למה מפרסמים את זה ? כדי שבפעם הבאה יחפשו יותר טוב ??? אתמהה! טיפשים !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים