שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: חבר פרלמנט ירדני ניסה להבריח נשק וזהב
תיעוד
משטרת ישראל עצרה חבר פרלמנט ירדני שניסה להבריח זהב ואמצעי לחימה רבים דרך מעבר אלנבי | משרד החוץ הירדני אמר כי הוא "עוקב אחר המקרה"
כלי הנשק שנתפסו | צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

המשטרה עצרה היום (ראשון) במעבר אלנבי חבר פרלמנט ירדני בחשד שניסה להבריח זהב ונשק. משרד החוץ הירדני מסר כי הוא "עוקב אחרי החקירה" של חבר הפרלמנט, עימאד אל-עדוואן, "בתיאום עם כל הרשויות הנוגעות בדבר". בישראל הוטל צו איסור פרסום על הפרשה.

כלי הנשק שנתפסו | צילום: רשתות – לפי סעיף 27א'

עוד מבחזית החדשות

על פי התקשורת הירדנית, חבר הפרלמנט ניסה להבריח קרוב ל-200 אקדחים, רובי סער, ורובי M-16. נשקים הוסתרו בתוך שלושה תיקים. האירוע התרחש אתמול בשעות הצהריים וחבר הפרלמנט הועבר לחקירת שב"כ.

אל-עדוואן הוא תושב העיר סלט שבמרכז ירדן. הוא עורך דין, בעל תואר שני במשפט בינלאומי וחבר בוועדת פלסטין בפרלמנט הירדני. לאחר הדיווחים על מעצרו, חבר הפרלמנט הירדני חליל עטיה אמר כי "הכיבוש עצר את אחד מעמיתיי", קרא לפעולה מיידית לשחרורו והטיל אחריות על ממשלת ירדן לכל כישלון בהבטחת השחרור.

דובר משרד החוץ הירדני כתב כי משרדו, בשיתוף עם הגורמים הרלוונטיים בממלכה, פועלים "לטפל במצב בהקדם האפשרי". גופי הביטחון בישראל לא אישרו את פרטי האירוע, אך גורמים שמעורים בנושא טוענים כי "הדבר מדאיג ומטריד מאוד שכן מדובר בניסיון העברת נשק יחסית גדול".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים