שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הונדה אופנועים דגמים שניצחו את כל המתחרות
אפריקה טווין
הונדה אופנועים היא החברה המובילה בישראל בנושא מכירת אופנועים וקטנועים
| צילום: סוכנות הונדה

בשנה האחרונה היו כמה דגמים בולטים שהגיעו לשיאי מכירות לאור היתרונות העצומים של דגמים ספציפיים כמו האדוונצ'ר   CB 500 X  דגמי פורזה הן באופציה של 750 סמ"ק והן באופציות אשר נעות בין 350-250 סמ"ק. כמו כן נרשמה הצלחה מסחררת לדגמי אפריקה טווין  כמו-   NC  750   X שהוא דגם ייחודי ביותר.

דגם CB500X של הונדה 

ההצלחה הגדולה של דגם CB500X נזקפת לשיפורים מהותיים שבוצעו בו בשנת 2022 כמו לדוגמה בלמי דיסק כפולים קדמיים, ממתלים חדשים מזלג  USD . כמו כן הגדרות אופן הניהול של המנוע ואופן הזרקת דלק' אשר משפרות מאד את ביצוע המנוע ואת החוזקות של פנסי הלד.

בדגם זה מותקן מנוע בנפח של 471 סמ"ק, עם שני צילינדרים וארבע פעימות וגיר רגיל בעל שישה הילוכים.

דגם פורזה 750 

הקטנוע הנמכר ביותר הוא פורזה 745 סמ"ק, הוא צר יחסית, בעל נסיעה זריזה תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, מראה יוקרתי וחריג לקטנוע שמזכיר מאד את הנסיעה באופנוע.

יש לו יתרונות רבים כמו ישיבה נוחה עם מרווח משמעותי עבור הרגליים, מסך תצוגה צבעוני, מפתח חכם ומתוחכם עבור שלושה מצבים של נהיגה. צריכת דלק כ – 28 ק"מ לליטר וכל מי שיש לו רישיון נהיגה באופנוע בדרגה 1 A/ A יכול להשתמש בו בנוחות מרבית.

בנוסף לדגם זה, נמכרו קטנועים רבים גם מדגמי פורזה 350 וגם 250 לאור התכונות הייחודיות של הדגמים הללו, כמו צריכת דלק של 30 קילומטר לליטר, תא אחסון גדול עבור שתי קסדות מלאות, מערכות אלקטרוניקה מתוחכמות, תאורת לד מלאה ועוד.

אפריקה טווין  

הדגם החדש והאהוב של אפריקה טווין 1100 כולל שלדה חדשה, ארגונומיה מהפכנית לנוחותו של הרוכב, ומיכל דלק המכיל 18.8 ליטרים. הנפח שלו הוא 1,084 סמ"ק, עם מנוע גדול יותר שעומד בתקן יורו 5 וכך גם השסתומים. הנוחות הייחודית מקבל ביטוי גם בעובדה שהמשקל של האופנוע הוא נמוך ביותר ב – 2.5 קילוגרם וזהו נתון מאד משמעותי ולכן מתאים מאד לרכיבת שטח. 

CRF1100L אפריקה טווין אדוונצ'ר ספורט

דגם זה אפריקה L  1100בגרסת האדוונצ'ר ספורט, מעניק נוחות מקסימלית לכל רוכב שמעוניין לגמוע מרחקים ארוכים. לכן גובה המושב שלו הוא גבוה יותר, יש בו מגן מנוע גדול, מיכל דלק גדול מאד המתאים לכמות של 24.8 ליטרים, ידיות מחוממות, חישוקי טיובלס ואביזרים מתוחכמים נוספים שהופכים כל נסיעה לחלום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים