שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » ההבדלים בין סוגים שונים של סיגריות אלקטרוניות
סיגריות אלקטרוניות, או סיגריות אלקטרוניות, הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות כחלופה לסיגריות מסורתיות
סיגריה אלקטרונית | צילום: ויקיפדיה

סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים המופעלים על ידי סוללה המחממים נוזל, בדרך כלל מכיל ניקוטין, לאדים שנשאפים לאחר מכן. עם זאת, ישנם סוגים רבים ושונים של סיגריות אלקטרוניות זמינות, לכל אחת מהן התכונות והיתרונות הייחודיים שלה. במאמר זה נחקור את ההבדלים בין סוגים שונים של סיגריות אלקטרוניות.

עוד מבחזית החדשות

סיגלייקים

סיגלייקים הם הסוג הקדום והבסיסי ביותר של סיגריות אלקטרוניות. הם נועדו להידמות לסיגריות מסורתיות במראה ובתפקוד, מה שהופך אותן לאופציה אטרקטיבית עבור מעשנים המעוניינים לעבור לסיגריות אלקטרוניות. Cigalikes מורכבים בדרך כלל משני רכיבים: סוללה ומחסנית. המחסנית מכילה נוזל מלא מראש אשר מחומם על ידי הסוללה כדי לייצר אדים. סיגלייקים קלים לשימוש ודורשים תחזוקה מינימלית, אך הם בדרך כלל פחות חזקים מסוגים אחרים של סיגריות אלקטרוניות ועשויים שלא לספק את אותה רמת שביעות רצון למעשנים כבדים.

עטי Vape

עטי Vape הם עליית מדרגה לעומת סיגלייקים מבחינת כוח וביצועים. הם גדולים יותר מסיגלייקים ובדרך כלל מורכבים מסוללה ומכל. המיכל ניתן למילוי מחדש, ומאפשר למשתמשים לבחור מתוך מגוון רחב של נוזלים אלקטרוניים ולהתאים אישית את חווית האידוי שלהם. לעטי Vape יש לרוב הגדרות מתכווננות, כגון הספק או טמפרטורה, המאפשרות למשתמשים לכוונן עדין את ייצור האדים לפי טעמם. הם חזקים יותר מסיגלייקים ומייצרים ענני אדים גדולים יותר, מה שיכול להיות מספק עבור מעשנים כבדים. עטי Vape דורשים יותר תחזוקה מאשר סיגלייקים, אבל הם עדיין קלים יחסית לשימוש ומספקים איזון טוב בין כוח ונוחות.

Mods Box

מודדי קופסה הם הסוג החזק והניתן להתאמה אישית של סיגריה אלקטרונית. הם גדולים ומורכבים יותר מאשר עטי vape, ובדרך כלל מורכבים מסוללה, מיכל ויחידת בקרה. אופני Box מאפשרים למשתמשים להתאים מגוון רחב של הגדרות, כולל הספק, טמפרטורה וזרימת אוויר, כדי לכוונן את חווית האידוי. הם גם מאפשרים למשתמשים להשתמש בסוגים שונים של סלילים, אשר יכולים להשפיע על הטעם והאדים של הסיגריה האלקטרונית. מודי Box פופולריים בקרב vapers מנוסים שמחפשים שליטה מקסימלית והתאמה אישית, אבל הם יכולים להיות מכריעים למתחילים.

Pod Mods

תרמילים הם סוג חדש יחסית של סיגריות אלקטרוניות שהולכות וגדלות בפופולריות שלה. הם דומים בגודל ובצורה לסיגלייקים, אבל הם משתמשים בסוג אחר של מחסנית הנקראת תרמיל. תרמילים הם בדרך כלל גדולים ועמידים יותר ממחסניות דמויות סיגליות, והם ניתנים למילוי מחדש, מה שמאפשר למשתמשים לבחור מתוך מגוון רחב של נוזלים אלקטרוניים. תרמילים נועדו להיות פשוטים וקלים לשימוש, מה שהופך אותם לאופציה אטרקטיבית למתחילים. הם גם חזקים יותר מסיגלייקים, מייצרים יותר אדים ומספקים חוויה מספקת יותר.

סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות

סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות הן אופציה נוחה ומשתלמת עבור מעשנים המחפשים לנסות סיגריות אלקטרוניות מבלי להתחייב. סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות ממולאות מראש בנוזל אלקטרוני ומגיעות במגוון טעמים וחוזק ניקוטין. הם נועדו לשימוש ולאחר מכן לזרוק אותם, מה שהופך אותם לאפשרות קלה לאידוי תוך כדי תנועה. עם זאת, סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות הן בדרך כלל פחות חזקות מסוגים אחרים של סיגריות אלקטרוניות ועשויות שלא לספק את אותה רמת שביעות רצון למעשנים כבדים.

למידע נוסף היכנסו ל-VapeClub – חנות בוטיק למוצרי אידוי וסיגריות אלקטרוניות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים