שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הדרן במבצע ענק: מכשיר סמסונג חינם למצטרפים
ענקית הסלולר המהודר
הדרן במבצע ענק: מכשיר סמסונג חינם למצטרפים
הדרן

אנחנו כבר בימים הנוראים, הגיע זמן סליחות, ותמיד רצית לעבור למכשיר הדרן כשר ומאושר, להתחזק ולהתנקות, אבל מה לעשות מכשיר חדש עולה כסף והשינוי המיוחל לא קרה עדין. אז זהו, יש לך כעת הזדמנות: הדרן מחלקת עכשיו מכשירים בחינם לכל מי שיצטרף למסלול ההגנה הבטוח והנוח בעולם מבית הדרן.

בחברת הדרן מורגשת תנועה ערה מאד, של אלפי יהודים המחליטים בחודשי הרחמים והתשובה לקבל את ההחלטה הכי נכונה וחכמה תרתי משמע: לעזוב את הטלפון הלא מוגן או המוגן חלקית, ולעבור להגנת הדרן – היחידה שלצד היותה הרמטית, משאירה מרחב דיגיטלי שנותן לך את כל מה שאתה צריך לחיים ולעסק שלך.

מאות מתקשרים ומספרים על אופן קבלת ההחלטה, אם זה משיחת חיזוק או מהיגיון בריא בסיסי להתחלת שנה טובה יותר. אחרים מגיעין מהפן השני וטוענים שהחליטו לכבוד השנה החדשה ליהנות מטלפון כשר באמת שיש בו את כל כל מה שצריכים בנקיות ובטהרה.
המכנה המשותף בין כל המצטרפים החדשים הוא אחד: עם ישראל פותח דף חדש לכבוד השנה החדשה ולא מתפשר על הטוב ביותר, הדרן.

בחברת הדרן נרשמים ביקושי שיא כאמור בתקופה זו, כשמהפן הלוגיסטי עמלים עשרות עובדי החברה לספק במהירות את המכשירים לכל הלקוחות החדשים.

כעת בהתקרב יום הכיפורים יוצאת החברה במבצע נדיר שטרם נשמע מעולם בתחום. מצטרפים למערכת ההגנה המעולה והטובה בעולם של הדרן, ומקבלים, תחזיקו חזק, מכשיר סמסונג איכותי A03s במתנה- כן לא נפלה טעות בכתבה הדרן מחלקת מכשיר כשר במתנה אמיתית לכל מצטרף!

לדברי סמנכ"ל השיווק בהדרן, אין יפה מלראות בימים אלו את עם ישראל מתקרב לבוראו בהמוניו. החברה, לדבריו, רואה בעין יפה את העמידה לצד כל אותם אלו שעקב יוקר המחיה לא מסוגלים לעשות את הצעד המבורך – לעבור להדרן, ומשכך פשוט פתחה במבצע ההירואי של מכשיר במתנה לכל דורש השם.

בחברת הדרן ממליצים לא להיזכר מאוחר, כי המבצע לימים ספורים בלבד ובמלאי מימושים מוגבל.

יצויין כי ניתן לשדרג למכשיר פרימיום מכל סדרות הדגל של סמסונג, ולקבל את מימוש המבצע הגדול בהנחה של מאות שקלים!!


פנו עכשיו למוקדי המכירות של הדרן, כי לפני השם תטהרו: 3230*

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים