שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הדרך לחסוף כסף בהובלת דירה
הובלה קטנה
במקרים רבים קיים שוני עצום בין החברות השונות ובכדי להוציא אל הפועל הובלה כזאת או אחרת, כדאי מאוד להתאים את אופי החברה לסוג השירות
חיסכון בהובלה | צילום: 123rf

שירותי הובלות הם מצרך מבוקש בישראל אך רוב האנשים אינם יודעים שמדובר בענף שלם שמורכב משירותים שונים ומגוונים. מעבר לחברות שמוכרות לכולנו ועוסקות בהובלת דירות, ישנן חברות שמתמחות בהעברות גדולות במיוחד כמו משרדים או מפעלים ולצד כל אלה קיימים מובילים שכל מה שהם עושים הן הובלות קטנות שבאות לידי ביטוי בפריטים מסוגים שונים.

אחד הדברים המעניינים בכל הסיפור הזה הוא שבמקרים רבים אפשר להיעזר בהובלות קטנות על מנת לקצץ את העלויות. הן אולי פחות יתאימו אם רוצים להעביר מפעל, אך בהחלט יכולות להועיל אם רוצים להעביר דירה.

מה זאת הובלה קטנה?

הובלה קטנה נחשבת לכזאת שמסתכמת בפריט אחד או מספר פריטים. בניגוד לתיאור שלה, הפריטים שמובילים אינם חייבים להיות קטנים ואפילו מקרר גדול נחשב להובלה כזאת.

כפי שניתן לקרוא בהרחבה, יש מגוון סוגי הובלות קטנות שיכולות לנוע בין פריט כזה או אחר ואפילו להגיע לכדי העברה של דירה קטנה.

העניין נראה לכאורה פשוט למדי שהרי כל חברת הובלה יכולה להעביר עבורנו דירה קטנה ובטח שמקרר.

זה נכון שבסופו של דבר כל מי שיכול להוביל מפעל, לא יתקשה לבצע הובלה קטנה אך האם הוא יכול לעשות את זה בעלויות משתלמות עבורכם?

כאן נכנסת ההתמחות בהובלות קטנות שבאה לספק לכם שירות מקצועי ולא פחות חשוב גם מחיר זול.

הרעיון מאחורי השירות הוא ליצור מודל עסקי יעיל במיוחד שבמסגרתו המובילים יכולים להוביל עבורכם כל פריט במהירות ובעלויות זולות עבורם, עניין שמתגלגל אל הלקוח שנהנה ממחירים זולים ביחס לחברות גדולות.

מובילים שמתמחים בהובלות קטנות יפעלו לרוב בצוות של אדם אחד או לכל היותר שני אנשים והם יפעלו באמצעות רכב מסחרי כמו טנדר או נגרר.

תנסו להשוות את זה לצוות של חברת הובלות גדולה שמובילה משרדים וכבר תגלו הבדלים בעלויות התפעול ובגמישות.

ההבדלים האלה מביאים לכך שמוביל עם טנדר יכול להעביר עבורכם כל פריט במחיר יותר זול מפני שההוצאות שלו נמוכות ביחס למי שצריך להגיע אליכם עם משאית גדולה ושלושה סבלים.

בשורה התחתונה, אם אתם צריכים לבצע הובלה קטנה, עליכם להזמין מוביל מתאים שמתמחה בכך ויכול לתת לכם שירות מעולה ומהיר במחיר זול.

זה המקום להדגיש שחברת 'מוברס ישראל' מפעילה צוותים שמותאמים הן להובלות גדולות והן להובלות קטנות כך שלא משנה מה אתם צריכים להוביל, אנו נוכל לעשות את זה באופן מושלם – הן מבחינת שירות והן מבחינת מחיר.

איך הובלה קטנה יכולה לסייע לכם להוזיל את המחיר?

אחרי שהסברנו מדוע הזמנת מוביל שמתמחה בהובלות קטנות יכולה להוזיל את העלויות של העברת פריטים שונים, נשאלת השאלה מה עושים כשרוצים להעביר דירה?

כאן יש כבר שתי תשובות. הראשונה והמוכרת היא להזמין חברה שמתמחה בהובלת דירות מפני שאתם רוצים שירות מקצועי ממי שערוך לתת לכם אותו על הצד הטוב ביותר.

יחד עם זאת אפשר גם אחרת ובאפשרותכם להוביל דירה במחירים זולים יותר באמצעות הובלות קטנות.

אז נכון שכדי להוביל דירת 5 חדרים תצטרכו יותר ממוביל אחד אך שימו לב שאם תרצו לחסוך בעלויות באופן משמעותי, תוכלו להעביר חלק מהדברים באופן עצמאי ולהשאיר את החפצים הגדולים והכבדים למוביל.

כך תוכלו לפרק את המשימה ולהיעזר במוביל רק לדברים שלא תוכלו להעביר בעצמכם כמו מקרר, מכונת כביסה וכיוצא בזה.

הדרך הזאת יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים אך מצד שני היא מצריכה מכם מאמץ לא מבוטל שצריך לקחת בחשבון כבר בתחילה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים