שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הדברים שאמר הרבי מליובאוויטש לנתניהו
"רה"מ היוצא"
למרות שנתניהו עוד לא שוחח עם מחליפו נפתלי בנט לברכה או חפיפה, הוא אמר למקורביו: העברת השלטון תעשה בצורה מסודרת לפי כל הכללים
תגיות:
נתניהו והרבי מלובאוויטש | צילום: שורעם

ראש הממשלה בנימין נתניהו שומר על שתיקה כמעט מוחלטת בימים האחרונים, מלבד שיתף ברשתות החברתיות של הודעות נגד הממשלה שצפוי לקום היום. הבוקר שבר שתיקה והזכיר בטוויטר את המפגש שלו עם הרבי מליובאוויטש זצוק"ל: "ג׳ תמוז ואני נזכר בדברים שאמר לי הרבי מליובאוויטש", כתב ראש הממשלה היוצא ויו"ר האופזיציה המיועד, וציטט: "אתה תצטרך להיאבק עם 119 אנשים, בוודאי לא תתרשם מזה כיוון שהקב״ה בצד הזה. ברכה והצלחה, נתינה של הקב״ה ברכה והצלחה".

ביום שישי כתב בנו, יאיר נתניהו, הודעה פומבית לאביו: "אבא- אני כל כך מעריץ ואוהב אותך ! אתה אחד המנהיגים הגדולים שקמו לעם היהודי! תודה על כל מה שעשית למען המדינה שלנו בעשורים האחרונים! תודה שהמשכת להוביל את המדינה להצלחות ענקיות (מיגור הקורונה, 4 הסכמי שלום עם מדינות ערב, הפיכת ישראל לאחת מ20 המדינות העשירות בעולם והעשור הביטחוני הטוב ביותר, עם כמות ההורגים ממלחמות ופיגועים, הנמוך מאז קום המדינה), למרות מסע הציד, ההסתה וביזוי כנגדך וכנגד משפחתנו ע״י התקשורת והדיפ סטייט הישראלי".

למרות שנתניהו עוד לא שוחח עם מחליפו נפתלי בנט לברכה או חפיפה, הוא אמר למקורביו: העברת השלטון תעשה בצורה מסודרת לפי כל הכללים – כך דווח בכאן חדשות'. בפרסומים ברשתות החברתיות של הליכוד אותתו בשבוע שעבר כי העברת השלטון תעשה באופן מסודר.

היועמ"שית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע-פרגו, גיבשה מסמך המלצות בנושא סוגיית מימון המעון בבלפור ומשפחת נתניהו לאחר מועד השבעת הממשלה. על פי מסמך ההמלצות, מרגע השבעת הממשלה היום בערב, המדינה תפסיק לממן את הוצאות משפחת נתניהו. המנקים, המנקות, המבשלים והמבשלות שמועסקים במשרת אמון – יפוטרו. כמו כן, יופסק המימון של הבית הפרטי בקיסריה, שכולל בין השאר הוצאות ניקיון, מים, חשמל, גינון וכביסה.

שרת התחבורה מירי רגב אמרה הבוקר כי "‏ממשלת ההונאה שאמורה להשבע היום, חותרת תחת רצון העם. בבסיסה: קומבינות וגניבת קולות הימין אל ממשלת שמאל. קולות ימין שנתנו את קולם לבנט ולשקד רק בגלל שהבטיחו שלא ישבו עם לפיד. לא רק שהם ישבו עם לפיד, הם גם מעלים אחרי 12 שנה של אופוזיציה לשלטון את הורביץ, עבאס ואבתיסאם".

"‏ההיסטוריה לא תשכח לבנט ולשקד את התרגיל המסריח הזה. את ההונאה הגדולה רק בשביל כיסא. אנחנו אנשים מאמינים – אם אכן תושבע הממשלה, נמשיך לייצג ולשרת אתכם מהאופוזיציה בנאמנות, באחריות ובמסירות. ‏נעמוד על עקרונות הליכוד והמחנה הלאומי, נשאר מלוכדים וחזקים ונילחם על ערכינו. מי שמאמין לא מפחד", דברי רגב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים