שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הגשת תביעת מילואים
| צילום: FREEPIK

אנשי מילואים עושים כל שביכולתם כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל. באמצע החיים הם עוזבים את משפחתם כדי ללכת ולהגן על האזרחים ולהפוך את מדינת ישראל למקום טוב יותר. עם כל ההקרבה שלהם, חיילי המילואים נפגעים לא פעם כשהם נאלצים להפסיד ימי עבודה, וגם מעסיקים לא רואים את עניין היעדרות בעין יפה. כדי לקבל את התגמולים המגיעים להם, יכולים המילואימניקים לבצע הגשת תביעת מילואים ולהינות מההטבות.

מי רשאי להגיש תביעת מילואים

אחת השאלות הגדולות שנשאלות לעתים קרובות היא מי מאנשי המילואים רשאי לבצע הגשת תביעת מילואים. ובכן, מהבחינה הזו החוק די ברור. אנשי המילואים רשאים להגיש תביעה במקרים הבאים:

  • עובד עצמאי – עובד אשר לא קיבל את שכרו במשך 3 חודשים מרגע שסיים את שירות המילואים שלו, זכאי להגיש תביעת מילואים כדי לקבל את הפיצויים המגיעים לו.
  • עובד שהוא שכיר וגם עצמאי – כדי להגיש בקשה במעמד זה, חשוב לוודא במחלקת הגבייה ובביטוח הלאומי אם אכן מדובר באדם שמוגדר כשכיר וגם כעצמאי.
  • מילואימניק שעובד ביותר מעבודה אחת – והכוונה היא כעובד שכיר אשר כבר קיבלת את המשכורת מהמעסיק העיקרי שלו.
  • סטודנט הלומד במוסד להשכלה גבוהה.
  • עובד שכיר במצבים מיוחדים – כלומר, עובד שעבד בחברה אשר פשטה את הרגל, או שהמעסיק הוכרז כפושט רגל.
  • מי שאינו עובד נכון לעכשיו.

אם נסכם, אלה כמה מן המקרים הבולטים שבהם האדם זכאי להגיש תביעת מילואים. חשוב לברר כל מקרה לגופו, על מנת לראות אם מגיש התביעה עומד בקריטריונים.

מדוע כדאי להיעזר בעורך דין מקצועי להגשת תביעת מילואים

רוצים להגיש תביעת מילואים אבל לא ממש יודעים איך לעשות זאת? אין לכם זמן לערוך הגשת תביעת מילואים? הפתרון הוא לפנות לעורך דין תביעת מילואים ולקבל את כל השירותים הדרושים. עורך דין משרד הביטחון מכיר את כל החוקים כשמדובר בהגשת תביעה, והוא יכוון את אנשי המילואים בכל הדרוש. חשוב לבחור בעורך דין מקצועי המבין בתביעות וייצוגים ויש לו ניסיון רב בייצוג חיילי צה"ל. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר מההתחלה ועד הסוף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים