שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » הג'יהאד האיסלמי מאיים: "אם התוקפנות תמשך – אנחנו בדרך לעימות"
לאחר שקבוצת יהודים הניפה דגלי ישראל בהר הבית, מאיימים בג'יהאד האיסלמי על ישראל | "לא נוותר על החובה הקדושה שלנו להגן על ירושלים ואל-אקצא"
פעילי הג'יהאד האסלאמי | צילום: שאטרסטוק

הג'יהאד האסלאמי שלח היום (שני) איום מכוון כלפי ישראל והבהיר "אנו בדרך לעימות". כתגובה לעליית קבוצת יהודים היום להר הבית והנפת דגלי ישראל.

דובר הג'יהאד האסלאמי, טארק סלמי אמר כי: "מה שאירע באל-אקצא מייצג תוקפנות רחבה ובוטה נגד העם הפלסטיני, הערבים והמוסלמים באופן כללי. שכן, המסגד שייך לבני כל האומה באשר הם. ההסתערות על מסגד אל-אקצא וביצוע טקסים יהודיים בחצרותיו חושפים את הכוונה של ממשלת הכיבוש הפשיסטית ליישם את התוכניות שלה, שהן בגדר הכרזת מלחמה על ירושלים והעם הפלסטיני כולו".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר סלמי כי "אם הצדדים לא יעמדו באחריותם לעצור את פשעי הכיבוש, ממשלתו וצבאו, אז אנחנו על סף עימות. לא נוותר על החובה הקדושה שלנו להגן על ירושלים ומסגד אל-אקצא". לדבריו, "אנו קוראים לעמנו ולבני עמנו להתבצר בביתם, שכן עמידתם האיתנה מספיקה כדי להפיל את תכניות ממשלת הטרור".

גם דובר הג'יהאד האסלאמי בעזה דאוד שיאהב, הבהיר: "אם התוקפנות נגד אל-אקצא וח'אן אל-אחמר תימשך, אנחנו בדרך לעימות". לדבריו "ממשלת הכנופיות לא תצליח לכפות מציאות חדשה בשטח, העניין קשור לאיתנותו של העם הפלסטיני ולעמידתו על אדמתו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לא להתייחס לאנטישמיים ובטח לא לטרוריסטים. שניהם לא צריכים הרבה תירוצים בשביל לעשות מה שבא להם.
    היה מאמר דעה של מישהו שניצחון על אל-אקצה אולי יביא לתחילת סיום הסכסוך. אני לא מאמין בזה, אבל זה לא יזיק לטווח הארוך. לטווח הקצר בריון יהיה בריון ותקבל מכות, בריון תמיד יחטיף לך מכות גם ככה בתירוץ כזה או אחר. לא מקשיבים לבריונים, עושים בדיוק ההפך אחרת הם יעשו את החיים שלך לגיהינום. מי שסבל מהם בבית ספר יודע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים