שיתוף
תגובות
חדשות » הג'יהאד האיסלמי: ישראל לא ערוכה ל"מלחמת עצבים"
בכיר בארגון הג’יהאד האיסלמי אמר כי ארגוני המאבק הפלסטיניים הם אלה אשר יקבעו את מועד פעולת התגמול נגד ישראל.
הרכב עם טילי הנ"מ שהופצץ היום | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א'

מוחמד אל-הינדי, ראש המחלקה המדינית של הג’יהאד האיסלמי, אמר, כי ישראל אינה מסוגלת לשאת "מלחמת עצבים" לאורך זמן, ובמקביל ארגוני המאבק עוקבים מקרוב אחר המתרחש והם אלה שיקבעו את מועד פעולת התגמול.

ארגון הטרור "כוחות הגליל" פרסם היום הודעה ובה נאמר "נתניהו הגיע הזמן להרוג אותך, ועשינו את דרכי המוות שונות עבור הצבא הגאה שלך", בהודעה אחרת כתבו "איתמר בן גביר מבוקש מספר אחד, מבוקש תמורת אלף דולר שלא שווה שקל אחד אלא מחיר הכדורים שימות בהם".

עוד מבחזית החדשות

במערכת הביטחון לא צפו תחילה שהג'יהאד האיסלמי יתעכב שעות ארוכות כל כך בתגובה לחיסול שלושת בכירי הארגן. העיכוב נובע ככל הנראה מכמה סיבות אפשריות, בהן גורם ההפתעה מהפעולה המוצלחת והמדויקת של חיסול שלושת הבכירים שעמדו בצמרת המבצעית של ארגון הטרור, באופן שפגע אולי בהיררכיה של הארגון.

סיבה אפשרית נוספת היא, ניסיון לתאם תגובה עם חמאס או לתכנן תגובה שתכלול גזרות אחרות, כגון לבנון או יו"ש. בג'יהאד גם נהנים מההמתנה הממושכת בישראל לתגובה הצפויה, המתנה שיוצרת חרדה בקרב המוני אזרחים.

בנוסף, בג'יהאד רוצים לחזק את תמיכת דעת הקהל הפלסטינית ולכן רצו להמתין לסיום הלוויות הבכירים כמו גם הנשים והילדים. ייתכן גם שהג'יהאד כבר ניסה להוציא לפועל תגובה, כמו הניסיון לירות טילי נ"ט שסוכל על ידי צה"ל, אחר הצהריים בחאן יונס.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים