שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הג'יהאד האיסלאמי מאיים על בן גביר: "יגמור כמו גנדי"
לקראת הקמת הממשלה
דובר הג'יהאד האיסלאמי איים כי חה"כ איתמר בן גביר ירצח בפעולת טרור | בן גביר בתגובה: "הגיע הזמן להקים ממשלת ימין מלא מלא, כדי שנוכל לכתוש את הג'יהאד האיסלמי"
דיון בחדר המלחמה של פיקוד דרום באום חשיבה בסיני, בהשתתפות שר הביטחון משה דיין, אלוף פיקוד דרום שמואל גונן (גורודיש) והאלוף רחבעם זאבי (יושב משמאל) ומימין אורי בן ארי ושי תמרי מאחור | צילום: שלמה ארד, לע"מ

דובר הג'יהאד האיסלאמי בגדה טארק עז א-דין אמר כי "התבטאויותיו הפליליות והחצופות של בן גביר מוכיחות את המנטליות ואת גודל הטרור הגדול המונח על חזה עמנו ועל אדמתנו הפלסטינית, שממשיכים לבטא את קיומו של הכיבוש הציוני".

לדבריו, ""המינוי של בן גביר לשר לביטחון הפנים של הכיבוש יזרז את מותו, כי כל ההקצנה והפשיעה הציונית המתגברת נגד עמנו מוכיחה שהכיבוש רק מבין את שפת הכוח, והוא לא יעזוב את ארצנו אלא בעזרת ההתנגדות. גורלו של בן גביר יהיה כגורלו של רחבעם זאבי, שהחזיק ברעיון של גירוש כל הערבים מאדמת פלסטין".

איש הפלמ"ח והשר רחבעם (גנדי) זאבי, היה פוליטיקאי ימני קיצוני שעורר מחלוקות בזמנו. 24 שעות אחרי שהודיע על התפטרות מהממשלה שבה כיהן כשר התיירות – נרצח בידי ארגון טרור, כשנורה בראשו למוות בידי חוליית מחבלים מהחזית העממית בשהותו במלון הייאט בירושלים.

עוד מבחזית החדשות

בתגובה לאיומים על חייו אמר בן גביר: "האיומים של ארגון הטרור לא ירתיעו אותי. אנחנו נחושים להחזיר את הביטחון לתושבי מדינת ישראל. הגיע הזמן להקים ממשלת ימין מלא מלא, כדי שנוכל לכתוש את הג'יהאד האיסלאמי".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים