שיתוף
תגובות
חדשות » הגורם לאסון בבאר שבע: הרעלת פחמן דו חמצני מהטאבון
18 בני אדם נפגעו אתמול בפיצה מחמצת בבאר שבע | אחד מהם נפטר עם הגיעו לבית החולים | מחקירת כב"ה עולה כי מדובר בהרעלת פחמן דו חמצני
זירת האירוע | צילום: דוברות כב"ה

אתמול (חמישי) נפגעו 18 בני אדם בפיצרייה "פיצה מחמצת" בבאר שבע, ואדם אחד בן 60 נפטר מפצעיו בבית החולים סורוקה לאחר מאמצי החייאה.

שאר הפצועים במקום נפגעו באורח קל ובינוני משאיפת גז והועברו להמשך טיפול בסורוקה. בין הנפגעים גם אנשי מד"א שהגיעו לזירה לטפל בנפגעים. כוחות כיבוי שהוזעקו למקום זיהו את דליפת הגז וסגרו אותו.

עוד מבחזית החדשות

מחקירה ראשונית של כבאות והצלה עולה כי מדובר בהרעלה של פחמן חד-חמצני, גז רעיל חסר ריח וצבע, שדלף מהטאבון כתוצאה מתקלה. המקום לא היה מאוורר, ולכן הגז הצטבר. מקרי הרעלה דומים, של אותו גז, אירעו בעבר וגבו קורבנות בנפש.

פאראמדיק מד"א אינסוא, סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים של אמבולנסים וראינו זירה מורכבת עם נפגעים ששאפו את הגז ששכבו וחלק שהתהלכו במקום, עשינו מיון ראשוני לנפגעים והתחלנו להעניק להם טיפול רפואי, אחד היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, הרחקנו אותו מהמקום וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות גם תוך פינוי, עד לחדר הטראומה בבית החולים, גבר כבן 30 היה בהכרה מלאה ונזקק לסיוע נשימתי פינינו אותו במצב בינוני , 8 נוספים ששאפו גז פונו במצב קל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים