שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הגב' בן גביר: "יש משפחות שרוצות שיגיע"
אילה בן גביר, רעייתו של השר לביטחון לאומי טענה כי משפחות שכולות רבות רוצות שבעלה ישתתף בטקס הזיכרון | תקפה את "אחים לנשק": מנסים לרמוס כל יום קדוש לעם ישראל
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר

אילה בן גביר, רעייתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התראיינה היום (ראשון) ל-103FM, והתייחסה לסערה שנוצרה סביב הגעתו של השר בן גביר לטקס הזיכרון בבית העלמין בבאר שבע, לאחר שמספר משפחות הביעו את התנגדותן לכך. לטענת הגב' בן גביר "משפחת השכול מורכבת מכל חלקי העם עם דעות מגוונות, כמו שיש משפחות שלא רוצות שאיתמר יבוא, יש משפחות שמאוד רוצות בכך".

לדעתה בן גביר "הוא סמל של ממשלת ישראל שבא לכבד. בכל הממשלות, הגיעו ונאמו. זה חלק מהכבוד שהמדינה יכולה לתת למשפחות השכול. נציג ממשלת ישראל בא לחבק ולנאום נאום ממלכתי, איתמר הוא השר של כולם והוא בא להיות שם בשביל כולם", הוסיפה.

עוד מבחזית החדשות

על הטענות שבן גביר כביכול "השתמט" משירות צבאי אמרה רעייתו: "הצבא סירב לגייס את איתמר, בגלל אנשים מסוימים מהשמאל שלא רצו אותו למרות שהוא התעכב ושבת רעב מול לשכת הגיוס. עכשיו לבוא ולומר שהוא לא לגיטימי זה מגוחך ולא הגיוני. בואו נוציא את משפחות השכול מהציבור, אני לא מגיעה לקצה רגליהן".

בנוסף, התייחסה הגב' בן גביר בריאיון ל-104.5FM, לתביעה הצפויה של השר בן גביר נגד ארגון "אחים לנשק", לאחר שהם האשימו אותו כי השתמט מהשירות הצבאי. "זה שיש אנשים מהשמאל שמנסים לרמוס כל יום קדוש לעם ישראל, שמנסים לזרוע פילוג אפילו בימים שנחשבים ימים מעל לכל המחלוקות זה רע. זאת אומרת יש ימים שהם מעל לכל המחלוקות, שהם מעל להכול, ואלה הימים האלה. אני מצפה שבסוף הם יקבלו קצת לב, קצת שכל והם יבינו שיש ימים שהם מחוץ לויכוח ומחוץ לוויכוחים הפוליטים".

עוד טענה הגב' בן גביר: "אגב, גם בהם זה יפגע, כי אדם שישב בבית ועוד לא החליט אם הוא ימין או שמאל, ויראה אנשים שבאים ומנסים בכוונה לפגוע ולרמוס את הטקסים הממלכתיים והמיוחדים שמחכים להם כל השנה, מנסים לפגוע בזה ברגל גסה, הוא לא יאהב אותם יותר. הוא לא יחשוב שהם צודקים, הוא יחשוב שהם אנשים לא נחמדים שמנסים להרוס כל דבר טוב במדינה הזאת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים