שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הבנתי מסמוטריץ' שיש נוסחאות לפתרון"
ליצמן רומז
יו"ר אגודת ישראל: "מה שנראה שהולכים לבחירות חמישיות, אבל ברור שאנחנו הולכים אך ורק עם נתניהו. עם האגו שיש היום, לא בטוח שהוא יצליח להקים ממשלה"
תגיות:
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת

יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמן התייחס הבוקר בראיון ל'קול ברמה' לפלונטר הפוליטי והמגעים להרכבת ממשלה: "דיברתי אתמול עם סמוטריץ', הבנתי שיש נוסחאות לפתרון", רמז. "מה שנראה שהולכים לבחירות חמישיות, אבל ברור שאנחנו הולכים אך ורק עם נתניהו. עם האגו שיש היום, לא בטוח שהוא יצליח להקים ממשלה".

"אני לא יודע לגבי החיבור עם המפלגות הערביות, אבל אני יודע שהחיבור עם ליברמן ולפיד עוד יותר גרוע", הוסיף. הוא הדגיש בנחרצות: "אין מצב שאנחנו נשב לא עם לפיד ולא עם ליברמן, תוריד את זה מהפרק. כל החלומות שאפשר לדבר עם החרדים, הכל שטויות. אנחנו בבלוק עם נתניהו, חד משמעית".

על הסיוע של נתניהו למפלגת הציונות הדתית אמר: "בהחלט הפריע לי שראש הממשלה קידם את סמוטריץ על חשבוננו, ואמרתי לו את זה עוד לפני הבחירות. אנחנו עוד נברר את זה מולו, אבל זה לא הזמן כעת".

ליצמן התייחס להחלטה של ריבלין להחרים את חלק מהטקס אתמול בכנסת ואמר כי "אם הנשיא הטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו, אז היה צריך ללכת עם זה עד הסוף. אי אפשר לעשות רק חצי הדרך, הנשיא ריבלין התחמק מכל חברי הכנסת, לא רק מנתניהו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים