שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » האקרים איראניים מציגים: סרטון אבטחה של זירת הפיגוע | צפו
הפיגוע בירושלים
בעוד שבמשטרת ישראל ובעיריית ירושלים אמרו אמש כי לא קיים תיעוד מזירת הפיגוע, בעמוד הטלגרם האיראני פורסם הלילה סרטון ערוך ומפורט של הזירה | הסרטון המלא
הסרטון כפי שפורסם בעמוד הטלגרם האיראני |

קבוצת האקרים איראניים בשם "מטה משה" פרסמה אמש (רביעי) ברשתות החברתיות סרטון ממצלמות אבטחה, שבו ניתן לצפות ברגעי הפיגוע שאירע בתחנת האוטובוס שבכניסה לעיר. טרם ידוע האם מדובר במצלמות השייכות למשטרה, לעירייה או לגורם אחר.


הסרטון כפי שפורסם בעמוד הטלגרם האיראני 

במהלך היום טענו במשטרה ובעיריית ירושלים כי לא נמצא ברשותם תיעוד מזירת הפיגוע. בנוסף הדגישו בעירייה כי השמועה על תקלה במצלמות העירוניות איננה נכונה. בהודעת העירייה נאמר כי "כל מצלמות העירייה עבדו וחומריהן נמסרו למשטרה כבר בשעות הבוקר. מצלמות העירייה אינן מכוונות לתחנות אוטובוס, לא ברמות לא בכניסה לעיר ולא בשאר חלקי העיר".

בטלגרם של הקבוצה נכתב כי "במשך זמן רב, יש לנו שליטה על כל הפעילויות שלכם. צעד אחר צעד ורגע אחר רגע. זה רק קצה השליטה שלנו על הפעילויות שלכם, באמצעות גישה למצלמות אבטחה. אמרנו בעבר שאנחנו נפגע במקום ובזמן שאתם לא חושבים". בהמשך טענו ההאקרים כי ברשותם חומרים נוספים, אותם יפרסמו בקרוב.

עוד מבחזית החדשות

בעבר נטלה קבוצת ההאקרים "מטה משה" את האחריות על הפעלה של צופרי אזעקה באילת ובירושלים. כמו כן פרסמה הקבוצה בעבר תמונות של שר הביטחון בני גנץ, איימה שהוא תחת מעקב שלהם, וכן חשפה נתונים של מאות חיילי צה"ל, כולל פרטיהם האישים. בינואר השנה פורסם בערוץ הטלגרם של הקבוצה האיראנית תיעוד ממצלמות אבטחה רגילות ברחבי ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים