שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » האמת המזעזעת: אימם של הילדים שרדה, ומתה לאחר ארבעה ימים
הטרגדיה בקולומביה
לסלי הילדה הבכורה ששרדה בג'ונגל עם אחיה הקטנים 40 יום, סיפרה לאביה שאימם שרדה את התרסקות המטוס, אך מתה לאחר ארבעה ימים | ביקשה מהם להציל את עצמם
הילדים והמחלצים | צילום: התקשורת הקולומביאנית

הילדה הבכורה בת ה-13 ששרדה עם אחיה הקטנים, 40 יום, בג'ונגל, סיפרה לאביה מנואל רנוקה, כי אימם שרדה את התרסקות המטוס, אך מתה ארבעה ימים לאחר מכן. לדבריה, היא הורתה להם לעזוב אותה ולהניח לה למות כדי לשפר את הסיכוי שלהם להישאר בחיים. "היא אמרה להם לכו מפה"

לאחר ההתרסקות דווח בקולומביה כי האם נספתה באסון, אך כעת התברר לאב כי היא דווקא שרדה, ומתה רק מאוחר יותר.

עוד מבחזית החדשות

ארבעת הילדים, בני 13, 9, 4 ו-11 חודשים, הצליחו לשרוד ונמצאו במצב בריאותי תקין יחסית. הרשויות הודיעו כי הם סובלים מהתייבשות, עקיצות וחולשה גופנית כללית, והם צפויים להישאר בטיפול בבית החולים במשך כשבועיים לפחות. הרופאים הבהירו כי לפי שעה הם עדיין חלשים מדי מכדי לאכול מזון רגיל.

קרוב משפחתם של הילדים סיפר כי הצליחו לשרוד לאחר שאספו מעט מזון מהמטוס שהתרסק, ובהמשך הצליחו להסתדר ולחיות על בסיס מזון שמצאו בג'ונגל. "לאחר שהמטוס התרסק, הם לקחו ממנו פאריניה, וככה הם הצליחו לשרוד", אמר פידנסיו ולנסיה, דודם של הילדים. פאריניה ידועה כמזון מוכר בקרב הילידים בקולומביה העשוי מקמח המיוצר מצמח הקסאווה.

"לאחר שהם אכלו את כל הפאריניה, הם עברו לאכול זרעים", הוסיף ולנסיה. ברשויות המקומיות הסבירו כי הילדים הצליחו לאסוף גם פירות שמצאו בג'ונגל, וציינו בהתפעלות את יכולת ההתמצאות וההבנה שלהם, והעובדה כי הצליחו ללקט מזון ראוי למאכל, ולא אכלו בטעות פירות או צמחים רעילים.

"הקטינים כבר היו חלשים מאוד", אמר גנרל פדרו סנצ'ס, שהוביל את מבצע החיפושים והחילוץ של הילדים, שהגיעו כבר אתמול לטיפול בבית החולים בבירה בוגוטה. "הכוח שנותר להם הספיק רק לנשום, להשיג מעט פירות כדי להאכיל את עצמם וכדי לשתות מעט מים". נשיא קולומביה גוסטבו פטרו שיבח אותם: "דוגמה לשורדים אמיתיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים