שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » האם שמן קנאביס יקר יותר משמן CBD ומה חשוב לדעת בעת הרכישה
שמן רפואי
אין אחד שלא שמע על הקנאביס הרפואי ועל הממצאים המדהימים, ובעיקר אלו המגיעים מן העדויות שבשטח, המטופלים וגם בקרב הספקנים הכי גדולים
תגיות:
| צילום: freepik

אחד הצמחים שהיוו במשך שנים כה רבות בעיה בשל היותו על סף סם מסוכן, משמש היום בתור אמצעי להרגעה וטיפול בתסמיני דלקת וכאבים שונים בגוף. בשל הטאבו שהיה סביב הנושא של קנאביס בכלל וזני קנאביס רפואי בפרט, אין עדיין ממצאים מחקריים שמוכיחים מעל לכל ספק את ההשפעה הבריאותית על הגוף, אך עם מיליוני מטופלים שחווים תחושת הרווחה והקלה על בשרם, אי אפשר להתווכח!

היתרונות שבצריכת שמן ולא תצורות אחרות

מוצרי שמן קנאביס ומוצרי שמן CBD אפשר להשיג היום במחירים נוחים דרך אתרי בית מרקחת אונליין, בצורה קלה ונוחה למדי! רוצים לדעת עוד על מחירי שמן קנאביס ושמן CBD? המשיכו לקרוא כאן.

הרבה מן המטופלים הצורכים קנאביס רפואי יעדיפו לצרוך אותו דווקא לא דרך אידוי או עישון אלא בצורתו הנוספת – שמן קנאביס. לדעתם זה הרבה יותר נוח וקל לצריכה, הספיגה הינה מהירה ואפקטיבית יותר, והם חווים שיפור משמעותי במצב הרוח ובבריאות גופם תוך זמן קצר. במיוחד אלו הנוטלים שמן קנאביס כטיפות שנספגות מתחת ללשון באופן מידי

ההבדל שיש בין שמן קנאביס לשמן CBD

כשאומרים "שמן קנאביס" בעצם לא מתכוונים על מוצר ספציפי אחד אלא על מגוון של שמנים שונים שכולם מופקים מן הרכיבים הפעילים של קנאביס– טרפנים פלבנואידים וכמובן קנבינואידים כמו CBD, THC ועוד עשרות רבות אחרות. התמציות והתרכובות הכימיות הללו מעורבבות יחד עם שמן זית או שמן טבעי אחר. השמנים נבדלים זה מזה הן ברכיבי המפתח שלהם והן במינון שלהם, כמו למשל האחוזים של הרכיבים הפעילי.

שמן CBD לעומת זאת הוא שמן קנאביס שתכולתו בעיקר היא על טהרת הCBD או המרכיב העיקרי והאפקטיבי ביותר שלו, עם או בלי THC.

מחירי שמן קנאביס ושמןCBD  – מה יותר יקר

כפי שצוין, שמן קנאביס הוא למעשה רק שם כולל לסוגים השונים של שמנים המכילים תרכובות שונות במינונים שונים של צמח הקנאביס. אם כך, שמן CBD הוא רק אחד מן הסוגים הללו, והוא מכיל רק או בעיקר תרכובת CBD שנמצאה יעילה ביותר לטיפול בשיכוך כאבים, הפחתת דלקות ושיפור ניכר במצב הרוח. בעוד ששמני הקנאביס האחרים מכילים מינונים ואחוזים משתנים של תרכובות הצמח, טרפנים וקנבינואידים.

זה לא יהיה נכון לומר ששמן קנאביס יותר יקר משמן CBD או ההיפך, כי מה שבעיקר קובע זה איכות החומר והריכוז הטבעי שלו. מה שבעיקר משפיע על המחיר זה ריכוז החומרים הפעילים וכמובן הכמות של המוצר, בטבליות או בבקבוקון.

מעוניינים לראות את מחירי שמן קנאביס? לרכוש מוצרי קנאביס רפואי? שמן קנאביס? שמן CBD? הגעתם למקום הנכון!


הכתבה בשיתוף עם מגזין THC למוצרי קנאביס רפואי ו- CBD

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים