שיתוף
תגובות
חדשות » האינפלציה מכה בארה"ב: יותר ממחצית מהעובדים מחפשים משרה נוספת
ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות?
לפי הסקר 38% מהאמריקאים שעובדים חיפשו משרה שנייה, ועוד 14% מתכננים לעשות זאת; 31% עברו לאזור מגורים זול יותר או שקלו לעשות לבצע מהלך זה
ניו יורק | צילום: shutterupeire, שאטרסטוק

כבר לא בטוח. על פי כתבה המתפרסמת בבלומברג, 18% מהעובדים טוענים שהם נאלצו לעבור לאזור מגורים זול יותר כדי לחסוך בהוצאות, ו-13% נוספים אמרו שהם מתכננים לעשות זאת.  יותר ממחצית מהעובדים בארה"ב שקלו לעבוד ביותר ממשרה אחת כדי להצליח לשלם את הוצאות המחיה שלהם, לאחר שהאינפלציה נותרה גבוהה בספטמבר (8.2%), והערך הריאלי של המשכורות המשיך לרדת. 

על פי הדיווח, כ-38% מהעובדים בשוק העבודה האמריקאי חיפשו עבודה שנייה, ועוד 14% תכננו לעשות זאת. הסקר נערך על ידי חברת קוואלטריקס אינטרנשיונל, בקרב יותר מ-10,000 עובדים במשרה מלאה בארה"ב.

עוד עלה בכתבה, כי הורים עובדים התמודדו עם אתגר קשה במיוחד. כ-70% מתוכם אמרו שהשכר שלהם אינו מספיק ביחס להוצאות הגואות. מחקר שנערך לאחרונה על ידי מכון ברוקינגס העלה שגידול ילד עד גיל 17 בארה"ב,  עולה יותר מ-300 אלף דולר שמהווים עליה של 26 אלף דולר מהתקופה המקבילה לפני עליית האינפלציה. קרוב למחצית ההורים העובדים חיפשו עבודה שנייה, והסיכוי שיעברו לאזור זול יותר גדול פי שניים מהסיכוי לכך בקרב אוכלוסיית העובדים ללא ילדים. 

בנג'מין גרנג'ר, פסיכולוג תעסוקתי ראשי בקוואלטריקס, טוען כי "עם הידוק התקציבים, העובדים מחפשים דרכים לעמוד בעליות המחירים, כולל מציאת עבודה נוספת", ובנוסף "תחלופת העובדים מהווה עלות אדירה עבור החברות, ולכן זה קריטי שארגונים יבינו אילו מהעובדים שלהם יותר מועדים לעזוב, ומדוע".

עבודה בשתי משרות אינה המצאה חדשה, בפרט אצל בעלי ההכנסה הנמוכה, אך הקורונה ואפשרויות התעסוקה מהבית שבוא בעקבות כך, הרחיבו את מעגל אפשרויות ההשתכרות של משרה נוספת. על פי סקר שנערך במאי ע"י חברת זאפייר, המתמחה באוטומציה, לכ-40% מהאמריקאים הכנסה נוספת, לעומת כשליש לפני עידן הקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים