שיתוף
תגובות
חדשות » האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א: "אסור לרמות משרדי ממשלה"
בעקבות מספר מקרים שאירעו לאחרונה, הזהיר האדמו"ר שליט"א את חסידיו בטיש היאהרצייט לסבו ה"אמרי חיים" זצוק"ל כי יש לנהוג ביושר גם ביחס לכספי המדינה
במרכז התמונה בעל ה"אמרי חיים" לשמאלו בעל ה"ישועות משה"

בטיש יאהרצייט שהתקיים אתמול בחצר חסידות ויז'ניץ, לרגל הילולת ה"אמרי חיים" זצוק"ל, במלאת 51 שנה להסתלקותו, נשא דברים האדמו"ר שליטא ועורר את חסידיו לנהוג במשא ומתן באמונה גם עם "אנשי הממשל" כלשונו, מכיוון ש"אלוקים עשה את האדם ישר".

בחדרי חרדים דווח, כי האדמו"ר שליט"א התמקד בעניין ישרות ונאמנות וסיפר עובדות והנהגות שונות על הרבי ה"אמרי חיים" אליו היה דבוק בכל נימי נפשו. האדמו"ר תקף את אותם אלו המרמים בעבודה את "אנשי הממשל וכל מוסד אחר".

עוד מבחזית החדשות

האדמו"ר סיפר כי פעם יצא סביו הרבי ה"אמרי חיים" בדברי תורה בסעודה שלישית נגד אדם שהרוויח כספים שלא בדרכי יושר ואמר: "לפעמים רואים שאפשר לרמות משרד כזה או אחר, להווי ידוע לכל, אסור להתנהג כאסור להתנהג כן, אין זו דרך של אדם ישר להתנהג כן ולרמות אפילו באם לא יעלו עליו אף פעם".

עוד אמר האדמו"ר לגבי אותם אנשים אשר במקום לפנות לבתי דין פונים מיד לערכאות שדבר זה נוגד "דעת תורה". "כתוב בפרשת משפטים ללכת אל אנשי בית דין אשר תשים לפניהם, ולא לפנות לבתי המשפט בעת שיכולים לסדר את כל העניינים בבתי הדין, והדברים נאמרים גם בסכסוך שכנים שלא פונים מיד לעירייה אלא פונים לבית דין של דיינים שיפתרו את הדין על פי דין תורה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים