שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרעי בתגובה לפסיקת בג"ץ: "אין שמחה כהתרת הספקות"
יו"ר ש"ס הגיב הערב לפסיקת בג"ץ נגדו: "אין שמחה כהתרת הספקות" וביחס לעתיד: "אני מתחייב להמשיך המהפכה שהתחילו רבותינו זצוק״ל ביתר שאת וביתר עוז" | צפו
יו"ר ש"ס אריה דרעי | צילום: דוברות ש״ס

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הגיב הערב לראשונה לפסיקת בג"ץ נגדו, ואמר כי הוא דווקא שמח. בהצהרה שמסר דרעי לתקשורת אמר: "כששמעתי את ההחלטה, לא שהיא הייתה בלתי צפויה, הייתה לי שמחה. אין שמחה כהתרת הספקות. טוב שהם אמרו את דברם וטוב שזה נגמר בצורה כזו, של 10 מול 1. ישפוט העם ויראה".

דרעי בתגובה לפסיקת בגץ "אין שמחה כהתרת הספקות" | צילום: דוברות ש"ס

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף דרעי: "אני מתחייב להמשיך את המהפכה שהתחילו רבותינו זצוק״ל ביתר שאת וביתר עוז. יסגרו לנו את הדלת, ניכנס דרך החלון. יסגרו לנו את החלון נפרוץ את התקרה, בעזרת השם. אני מודה לכל הרבנים הגאונים שהגיעו לחזק, וכן לראש הממשלה והשרים וכל האנשים החשובים. זה באמת מחזק ומעודד".

"אני לא אכנס עכשיו לגוף הנושא, עוד יהיה לי זמן להתבטא" אמר דרעי. "אני בכוונה, מהניסיון שלי כבר מהעבר, לא רוצה לעשות טעויות שעשיתי פעם אולי כשהייתי יותר צעיר. לא נדבר עכשיו כשהלב חם יותר. בעזרת השם אנחנו עוד נתכנס, היום, מחר, מחרתיים, זה לא משנה, ונשב ונחשוב ביישוב הדעת מה הצעדים שלנו. אני מבקש לא להתראיין ולא להתבטא. כנראה שמחר אנחנו נשב ואנחנו נדבר".

דרעי פנה לתומכיו ואמר "רק רציתי שהחברים ידעו דבר אחד, בשבוע שעבר ליווינו את זקן חברי מועצת חכמי התורה מרן הרב בעדני זצוק״ל, והיה לי קשה מאוד לדבר בהלוויה. אני חוזר על מה שאמרתי והבטחתי שם בפני רבבות עם ישראל: אנחנו נמשיך ביתר שאת וביתר עוז את המהפכה שהם התחילו. לא משנה באיזה צורה נעשה זאת, אנחנו מחויבים לשלושת המנהיגים שלנו שנפטרו להמשיך את הדרך עליה הם מסרו את נפשם, למען כלל הציבור שלנו. אין לנו את הלוקסוס לחשוב מחשבות אישיות. זו השליחות שלנו ונעשה אותה בכל בעוצמה יסגרו לנו את הדלת, ניכנס דרך החלון. יסגרו לנו את החלון נפרוץ את התקרה, בעזרת השם".

כשדרעי יצא הערב מהבית לראשונה מאז פסק הדין, כדי להשתתף בהלוויית שכנו, הצטופפו סביבו המונים מתומכיו, וקראו "הוא זכאי". דרעי לא דיבר בפני תומכיו ונכנס לרכבו.

מועצת חכמי התורה של ש"ס הגיבה לפסק הדין "בטוחים אנו כי רבותינו יעמדו בשמים ויעתירו בתפילה על מפעל חייהם ועל שלוחם הנאמן, ויתקיים בנו השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה והסר ממנו צרה יגון ואנחה במהרה".

עוד מבחזית החדשות

עם היוודע פסק הדין, החלה "עלייה לרגל" לביתו של דרעי בירושלים. מחוץ לבית התכנסו כ-200 מתומכיו שקראו קריאות הזדהות. במקביל הגיעו גם פוליטיקאים רבים, ובהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, חברי הכנסת של ש"ס, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שר התקשורת שלמה קרעי והשר מאיר פרוש. כמו כן הגיע הרה"ג שלמה מחפוד שליט"א ומועצת חכמי התורה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים