שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרישה להחזרת המשלחת מעקבה "אין מקום למפגש עם רוצחי יהודים"
לאחר אירוע הירי בו נרצחו שני יהודים בחווארה, מבקשים בכירים במערכת הפוליטית להחזיר את משלחת ישראל מהפסגה בירדן | בני גנץ: "הטרור לא מבחין בין ימין לשמאל"
יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון

במערכת הפוליטית הגיבו לפיגוע הירי הקשה שאירע היום (ראשון) בחווארה, שבו נרצחו שני אחים תושבי הר ברכה שבשומרון.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר: "עזות המצח של הטרור מוכיחה שאין הרתעה" לדעתו "יש לשנות את הוראות הפתיחה באש, להחזיר את המחסומים, ולפגוע באופן יזום בתשתית הטרור של הרשות הפלשתינית. עם ישראל ותושבי השומרון חזקים, לא נשבר אל מול הטרור הרצחני של הרשות הפלשתינית". עוד אמר דגן: "מידי שנה אנחנו מתריעים על אוזלת היד מול הטרור הפלשתיני של המחבל אבו מאזן שמסית ומשלח. אני קורא להחזיר את המשלחת מעקבה".

עוד מבחזית החדשות

ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן אמר: "בשעה שבה יושבים ודנים בעקבה על המתיחות באזור, נרצחים בדם קר שני צעירים בפיגוע ירי מזעזע. אנחנו מצטרפים לקריאה להחזיר את המשלחת. אסור לתת רוח גבית. אסור לקיים שיח עם אויב שמייצר, מחמש ומממן את הטרור".

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף אמר: "אני כואב את הפיגוע הקשה בשומרון. הממשלה בה אני יושב, נבחרה כדי להילחם מלחמת חורמה בטרור, לא כדי להפקיר את ביטחוננו בידי אחרים. אעשה כל אשר ביכולתי כדי לוודא שאכן כך יהיה".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ביקש לגבות את כוחות הביטחון וקרא לציבור להפגין "אחריות, נחישות ולכידות". בציוץ בחשבון הטוויטר שלו קרא לכוחות הביטחון לשים יד על המעורבים בפיגוע.

עוד מבחזית החדשות

שר האנרגיה וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני ישראל כ"ץ התייחס לפסגה בירדן ולאירוע הירי. "בזמן שבירדן מתקיימת פסגה כדי למנוע הידרדרות והסלמה בשטח, מחבל נתעב מבצע פיגוע ירי רצחני שגודע את חייהם של שני אזרחים ישראלים שנסעו ברכבם. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים כעת בשטח במטרה לשים ידם על המחבל".

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן התייחס להסתה נגד ישראל ברשות הפלשתינית. "פיגוע ירי קשה בשומרון והכל בגלל הסתה ברורה מצידו של אבו מאזן. אותו אבו מאזן שעם שליחיו היום נפגש הנגבי בהוראתו של נתניהו. נתניהו לא לומד מטעויות עבר ומשדר חולשה לאויבים שלנו ומי שנאלץ לשלם את המחיר הם אזרחי מדינת ישראל. יהי זכרם של הנרצחים ברוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים