שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דני דנון בראיון: "דרסו אותנו במשא ומתן, אני מאוכזב שלא קיבלתי תפקיד"
דנון אמר בראיון, כי "צריך להוביל את הממשלה הזו, ולא להיות מובל" | לדבריו, הציעו לו את תפקיד שר המודיעין, אך הוא סרב. "תיק המודיעין הוא מיותר לדעתי"
חה״כ דני דנון | צילום: N12

חבר הכנסת דני דנון מהליכוד התראיין בתוכנית "פגוש את העיתונות"  ואמר כי הוא מאוכזב מכך שלא קיבל תפקיד בממשלה החדשה. לדבריו "דרסו אותנו במשא ומתן". עוד אמר דנון כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לו את תפקיד שר המודיעין, אך הוא סירב מכיוון ש"תיק המודיעין הוא מיותר לדעתי במתכונת הנוכחית, יחד עם כמה תיקים נוספים. בתיק הזה ספציפית אין לך סמכויות, אתה כותב דוחות ומייעץ".

אמש הפסידה ישראל ברוב מוחץ בהצבעה בעצרת האו"ם, מה שאומר שתוקם ועדה חקירה בבית הדין לצדק בהאג שתבדוק את "השלכות הכיבוש ביהודה ושומרון". כאשר נשאל דנון לגבי נושא זה השיב כי "זה חלק מהטרור הדיפלומטי של אב מאזן להביך את מדינת ישראל בכל מקום. לפי דעתי, זה מבחן של הממשלה החדשה שלנו, לגבות מחיר מאבו מאזן, שהולך על הקו של לא לדבר עם ממשלות ישראל ולהביך אותן בחוץ".

עוד מבחזית החדשות

דנון נשאל גם מדוע נתניהו לא הציע לו תפקיד אחר, והוא השיב כי המשא ומתן הקואליציוני באופן כללי היה בעייתי מול השותפות. "הן באו עם הרבה מאוד תיאבון ודרסו אותנו במו"מ. הן לקחו הרבה תיקים, ממנים שגרירים, לוקחים אגפים. יש תחושה שהם הגזימו. הם צריכים להכיר בהובלה של הליכוד כדי שנוכל לתפקד".

עוד הוסיף דנון "בפועל, מה שראש הממשלה רוצה קורה בהרכבת הממשלה, השמיכה הייתה קצרה בגלל המו"מ, ואין הרבה תיקים משמעותיים, לכן נוצר מצב לא קל עבור נתניהו. אני לא כועס, אבל אני מאוכזב שלא קיבלתי תיק. אני תומך בממשלה ואני שמחתי. אפשר גם לעשות עבודה בכנסת והכל בסדר". לדברי דנון  "צריך להוביל את הממשלה הזו ולא להיות מובל על ידי החברים שהצטרפו. כל ההצהרות לגבי פגיעה במיעוטים, לא יקום ולא יהיה, אני לא אתמוך בזה, חבריי בליכוד לא יתמכו וגם נתניהו לא יתמוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים